Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa Ps3 Eller Xbox 360


Hoglund7

Rekommendera inlägg

Några bra exklusiva till PS3 är:

 

Ratchet and Clank

 

Metal Gear Solid 4

 

Resistance

 

Motorstorm

 

Det finns ju fler.

 

Rabbla upp 'fler' också.

 

Jag kommer inte på några, när jag sa Resistance menade jag hela serien. Snart kommer ju Resistance 2. Men det är sant att 360 har fler exklusiva spel, även om PS3 börjar få många nu också.

 

Nja, 360 har inte direkt mer exklusiva spel. Men de har mer RPG.

 

jo den har nog fler och mkt bätre efftersom 360 har en sådan bra kontroll så blir spelen bätre de med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Några bra exklusiva till PS3 är:

 

Ratchet and Clank

 

Metal Gear Solid 4

 

Resistance

 

Motorstorm

 

Det finns ju fler.

 

Rabbla upp 'fler' också.

 

Jag kommer inte på några, när jag sa Resistance menade jag hela serien. Snart kommer ju Resistance 2. Men det är sant att 360 har fler exklusiva spel, även om PS3 börjar få många nu också.

 

Nja, 360 har inte direkt mer exklusiva spel. Men de har mer RPG.

 

jo den har nog fler och mkt bätre efftersom 360 har en sådan bra kontroll så blir spelen bätre de med.

 

Varför tjafsar du så mycket om kontrollen? Det är inget fel med PS3's kontroll.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla fanboys kan hålla käften (underwar och OneDream t.ex). Blir så in i h*lvete drygt med alla idiotiska argument som inte leder nånstans.

Shut up faggot! det jag drar upp har ju inget med fanboys att göra utan som det e!

Att ps3 är en bätre KONSOLL (blu-ray,full hd mm) men xbox 360 har 10 gånger bätre spel och 5 gånger bätre kontoll, det e ju inget jag säger för att jag e en fanboy (vilket jag inte är!) utan så är det!!

 

Gears of War är ju iallafall bra som en shooter, men knappast någon milstolpe i spelvärlden. Hela Halo-serien är enligt mig extremt överskattad, men vi kan väl mötas på att det är ett ganska bra spel. Det här var två exlusiva spel du räknade upp, och det är en minimal skillnad i spelutbudet. Vare sig du vill det eller inte är spelutbudet till Xbox 360 och Playstation 3 nästintill exakt likadant. Tror knappast att Playstation-kontrollen är så hemsk som du får det att låta. Eller har du verkligen så ömma händer att du inte ens klarar av att hålla i en kontroll? Dessutom kopierar Sony och Microsoft friskt från varandra, så även där är det inte så stor skillnad. Hade den ena haft en speciell funktion hade den andra också haft den inom kort tid.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tror att många köper 360 bara för det är billigt? Det är som om du skulle köpa en billigare dator, den är självklart dåligare.

 

Köp ett PS3, det är verkligen värt dom där extra pengarna! Och PS3 har billigare spel jämfört med 360 (vad jag har sett och jämfört iallafal) + att Live kostar på 360.. Så om du har PS3 tillräckligt länge, så tror jag att du tjänar på det.. Eftersom Live inte kostar något i PS3'n!

 

Så, lyssna på detta & köp verkligen ett PS3 om du ska ha något av dom! Det är verkligen värt det!

hmmm man kan inte riktiga jämföra ps3 xbox med dator, men iafall just nu är ps3 inte mkt att ha, konsollen e ku skit bra men vad finns det för spel? jo typ inga (bra iallfall) men 360 har ett j*vla bra spelutbud med bla: HALO, gow, overlord, dead rising, mfl...... sen att xbox live kostar kan bero på att det äger liksom e man utråkad slå bara på den och in på liv och kolla på dagens evangemang super ju, sen kostar det inte så mkt heller. Och sen är xbox 360 kontrollen mkt mkt mkt mkt goare.

 

overlord finns på ps3 också
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Köp dej ett xbox 360.

Då kan du ladda ner dina spel istället för att köpa dom som du måste med ps3.

 

öhm, jag tror jag förstår vad du menar, men man kan köpa spel från psstore också, ps1,psp,ps2 och ps3 spel kan man köpa därifrån. (och bara de som säljs på psstore också)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...