purjo Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Engelska:MVG, VG, MVG Matte:Fick bara reda på sammanlagt där men, VG Svenska: MVG, VG, VG Så såg det ut för mig^^ Jävligt nöjd över svenskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 har inte haft nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 j*vla tur du har då. Alla skolor i servige har nationella prov i femman! Betyder det att du går i fyran :o ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 engelska: vg+ på alla matte: vg svenska: vg på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 j*vla tur du har då. Alla skolor i servige har nationella prov i femman! Betyder det att du går i fyran :o ? nej, det betyder att jag går i en finlandssvensk skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Matte: G och VG Svenska : G och VG Engelska : G och VG Alltså VG och G på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 i 9an komme rjag bara ihåg att jag hade mvg i alla engelsk-moment Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 G i allt , nöjd ändå XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Engelska: MVG Svenska: VG Matte: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Lyckligtvis kommer jag inte ihåg speciellt mycket av proven, men jag minns att det gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 nationella provet i 5an gick väl ganska bra antar jag. btw är provet i 9an svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 två fel i engelskan och ett i matten. eftersom jag är tio så kan ni gissa om det var i femman eller nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.