Dezen Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 En brun och fin nalle som hette Bamse x) Han kommer alltid leva i mitt hjärta :) <33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Wtf Dezen :o det hade ju jag också ^^ Och samma här, Bamse i mitt hjärta <33 x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Wtf Dezen :o det hade ju jag också ^^ Och samma här, Bamse i mitt hjärta <33 x)Jo, för det är ju en sån skräll att två personers nallar båda heter Bamse. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Wtf Dezen :o det hade ju jag också ^^ Och samma här, Bamse i mitt hjärta <33 x)Jo, för det är ju en sån skräll att två personers nallar båda heter Bamse. ^^ Var inte så jag menade ^^ Var ju liksom ett megacoolt sammanträffande :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hade en nalle som hette nuffe . :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 har 1 nalle som jag fick av min farmor (som dog när jag var ca 5 år) den fick jag när jag föddesm den har aldrig fått nått namn men vi kan kalla honnom underwar junior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Böt hela tiden, men hade ett pikachu gosedjur rätt så länge. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag har en hund, som heter Viktor. Men han är borta jst nu.... SAAAAKNAR HONOM ! hämta honom då? hur kan du sakna ett gossedjur? jag har inga nallar Hon kanske har tappat bort den?Har en Nalle som heter Nalle. =) (Fantasilös jag var när jag var liten :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) har bara en pikachu- docka ;: som inte heter nåt Redigerat 1 Juli 2008 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag hade en brun som hette "ajaj" och en vit som hette "hoho" (för jag hade den med mig till farmor och jag sa alltid "hoho?"). Ingen aning vaför den bruna fick namnet "ajaj" ?! //apparat1230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag hadde en Bamse med som jag fick när jag var ett halvår, Köpte den på danmarksfärgan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag har en blå kanin som jag fick när jag föddes. Sitter på en stol och latar sig lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.