Hoppa till innehåll

Runescape

Gäst Slivovits

Ge betyg till Runescape.  

45 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Suck. Varför ska alla bli barnsliga "runescape suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verymad: :verymad: :verymad: :verymad: :verymad:" trådar som 7- åringar brukar göra? Jaja...

Runescape har väl inte världens bästa grafik, men den duger att spela på. Spelet är mycket underhållande, det finns mycket saker och göra och man är aldrig rastlös. Det finns många skills, och många monster i olika levlar att döda... Musiken är bra utformad, alltid passande musik... Säkerheten är mycket god, man behöver vara en riktig idiot för att bli av med sitt acc eller bli scammad inom spelet... Slutsats: Runescape är ett bra spel som hela tiden utvecklas och blir bättre. Total 8½/10 enligt min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Slivovits

Hade en egen gubbe förut (level. 51) men sen var det nån som kom och sa att jag var dålig och försökte lura av mig gubben och sen sa han Fuck you. Och då sa ju också det och anmälde honom och likadant gjorde han...

anmälde mig och det sluta med att min gubbe blev avstängd.

En månad senare så gör jag och en annan kille en gubbe när han blev i level 31 så blev vi member... knappt en månad senare så slutar jag och den andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade en egen gubbe förut (level. 51) men sen var det nån som kom och sa att jag var dålig och försökte lura av mig gubben och sen sa han Fuck you. Och då sa ju också det och anmälde honom och likadant gjorde han...

En månad senare så gör jag och en annan kille en gubbe när han blev i level 31 så blev vi member... knappt en månad senare så slutar jag och den andra.

Ja det e din åsikt att Runescape suger men det är ett av världens populäraste mmorpg spel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det e din åsikt att Runescape suger men det är ett av världens populäraste mmorpg spel

Dom har iaf. kommer inte ihåg om det var 90 eller 130m registrerade accounts..Fast några tusen är nog pure :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom har iaf. kommer inte ihåg om det var 90 eller 130m registrerade accounts..Fast några tusen är nog pure :P

Hehe, 32 mille annars, men endast 5 mille aktiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...