Hoppa till innehåll

Moderatorerna Slappa?


E4STMAN
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaså moderatorerna har blivit slappa? Inte konstigt, fuska.se's regler har ju blivit mesiga nu.

Men det är ju sommar nu, dom har väll ett liv utanför också?

 

Men ni som säger att dom är slappa, be admin om att ta tillabaks dom gamla reglerna, då kan man anmäla stup i kvarten.

Och som sagt, ser ni ett inlägg som bryter mot en regel så anmäl, den kommer kollas upp nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, nu är det vi P12 som har Tatt över Fuska!

 

Joina min grupp "P12" för alla som är P11 eller P12 Eller P13.

Själv så tycker jag att Fuska har alldeles för många regler, det är därför som jag föredrar Fuska.nu!

Fuska.nu är ett extremt dåligt exempel. Där förekommer det bara en massa onödiga inlägg utan någon mening, precis som här. Ocensurerat Online var dock ett extremt bra exempel. Moderatorerna kunde ta skämt, som på många andra sidor skulle definieras som direkt kränkande, moderatorerna hade en slappare attityd och tillät att man skämtade och skojade. Där kom det nästan aldrig in onödiga inlägg utan något syfte, trots att reglerna i princip var obefintliga. Mer regler ger inte seriösare inlägg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inget emot att avskaffa alla regler som finns om det skulle fungera. Men eftersom att folk bryter mot de regler som redan finns kommer det omöjligen bli bättre utan regler.

Det kan funka jättebra med lösa regler på vissa sidor. Dock är fuska ett forum där jag personligen tror att detta skulle funka dåligt, främst på grund av:

1. Den låga medelåldern och alla tidigare nämnda P11, P12 och P13. Jag brukar säga att om jag hade varit moderator när jag själv var typ 12 så hade jag bannat mig själv på grund av alla onödiga inlägg som jag gjorde på den tiden.

2. Många tillfälliga användare och användare som inte reggar sig i syfte att diskutera saker. På ett spelforum reggar man sig ofta(st) för att fråga om något spel som man har problem med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, men va f*n bara ta bort alla j*vla regler.

 

Fuska är redan Fucked up och det kommer dne alltid att vara!

Nej om för att om fuska.se inte hade några regler så skulle alla P10-P12 spamma, ruinera denna sida.

 

Och du säger att fuska.se är..ja, vad kan det bero på? Min åsikt är att det är ni, p10,11,12 som förstört denna sida.

En perfekt regel borde vara att fuska.se inskaffar en åldersgräns att man måste vara minst 14 år för att bli medlem, en 14-åring är iallafall mognare än en 11 åring.

 

Jag tycker att fuska.se ska fixa ännu strängare regler.

Typ att man får en varning för off topics inlägg, det skulle sitta fint på fuska.se, men nackdelen är ju då att 80% av Fuska.se's medlemmar bannas. Skulle såna regler införas så skulle moderatorerna ha en massa att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Haha stör mig något jävligt mycket på folk som stör sig på oss.

 

Visserligen så brukar vi P12 spamma, men vad f*n vore fuska utan spammare??

 

UTan oss P12 skulle ingen besöka sidan längre?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha stör mig något jävligt mycket på folk som stör sig på oss.

 

Visserligen så brukar vi P12 spamma, men vad f*n vore fuska utan spammare??

 

UTan oss P12 skulle ingen besöka sidan längre?

Fuska.se utan spammare..Svårt att säga, ah! Ett seriösare forum, That's it!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

ja, men 30 Procent av alla medlemmar på fuska är P12, OCh ni kan inte banna alla?

Då blir detta forumet ett h*lvete!

 

MEn iallafall jag säger till alla: GÅ ÖVER TILL FUSKA.NU ISTÄLLET!

Redigerat av Logfan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Om detta forum blir seriösare, så går kanske 15 % annat folk hit bara för att det är ett trevligt forum.

 

Och fuska.nu, det finns inget värre än det, tro mig. Jag var där förut (visste inte ens om denna)

på något sätt hittade jag den, ingen aning hur.

 

Raptomex - Hur skulle denna registering funka då?

 

Du kan INTE ha med stavning, eftersom det är bara att söka på google.

 

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om detta forum blir seriösare, så går kanske 15 % annat folk hit bara för att det är ett trevligt forum.

 

Och fuska.nu, det finns inget värre än det, tro mig. Jag var där förut (visste inte ens om denna)

på något sätt hittade jag den, ingen aning hur.

 

Raptomex - Hur skulle denna registering funka då?

 

Du kan INTE ha med stavning, eftersom det är bara att söka på google.

Man skriver sitt födelsedatum såklart, sen om det är typ 1997 typ så kan dom inte registerar sig.

Sen så fattar jag inte vad du menar med " Du kan INTE ha med stavning, eftersom det är bara att söka på google" vad syftar du på då?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, nu är det vi P12 som har Tatt över Fuska!

 

Joina min grupp "P12" för alla som är P11 eller P12 Eller P13.

Själv så tycker jag att Fuska har alldeles för många regler, det är därför som jag föredrar Fuska.nu!

Fuska.nu är ett extremt dåligt exempel. Där förekommer det bara en massa onödiga inlägg utan någon mening, precis som här. Ocensurerat Online var dock ett extremt bra exempel. Moderatorerna kunde ta skämt, som på många andra sidor skulle definieras som direkt kränkande, moderatorerna hade en slappare attityd och tillät att man skämtade och skojade. Där kom det nästan aldrig in onödiga inlägg utan något syfte, trots att reglerna i princip var obefintliga. Mer regler ger inte seriösare inlägg.

 

Vi kan ta skämt, men hur ofta är det såna inlägg? Nästan allt man ger varning för är bara onödiga kommentarer som inte bidrar det minsta till tråden eller till syftet, bara för att få FM/FR eller för att användaren inte vet bättre. Sedan består det av reklam, REF länkar och onödiga Stora bumpar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Utifallat du skulle sagt att man skulle ha med stavningtest, men om man ska stava till något. Så är det 1 problem. Att man kan söka på google efter rätta ordet. Skit i et.

 

Och om man har i födelsedagnumret, så kommer många ljuga. väldigt många.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...