Hoppa till innehåll

Moderatorerna Slappa?


E4STMAN
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, nu är det vi P12 som har Tatt över Fuska!

 

Joina min grupp "P12" för alla som är P11 eller P12 Eller P13.

Själv så tycker jag att Fuska har alldeles för många regler, det är därför som jag föredrar Fuska.nu!

Fuska.nu är ett extremt dåligt exempel. Där förekommer det bara en massa onödiga inlägg utan någon mening, precis som här. Ocensurerat Online var dock ett extremt bra exempel. Moderatorerna kunde ta skämt, som på många andra sidor skulle definieras som direkt kränkande, moderatorerna hade en slappare attityd och tillät att man skämtade och skojade. Där kom det nästan aldrig in onödiga inlägg utan något syfte, trots att reglerna i princip var obefintliga. Mer regler ger inte seriösare inlägg.

 

Vi kan ta skämt, men hur ofta är det såna inlägg? Nästan allt man ger varning för är bara onödiga kommentarer som inte bidrar det minsta till tråden eller till syftet, bara för att få FM/FR eller för att användaren inte vet bättre. Sedan består det av reklam, REF länkar och onödiga Stora bumpar.

 

Tar ni verkligen skämt? Jag tror att jag fick en varning för att jag lade in en bild där det stod "Hitler is amused" i en j*vla skittråd. Lite småkul, och jag borde ju absolut inte vara den som får varningen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, nu är det vi P12 som har Tatt över Fuska!

 

Joina min grupp "P12" för alla som är P11 eller P12 Eller P13.

Själv så tycker jag att Fuska har alldeles för många regler, det är därför som jag föredrar Fuska.nu!

Ne, fy f*n stick härifrån om du föredrar fuska.nu !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, men 30 Procent av alla medlemmar på fuska är P12, OCh ni kan inte banna alla?

Då blir detta forumet ett h*lvete!

 

MEn iallafall jag säger till alla: GÅ ÖVER TILL FUSKA.NU ISTÄLLET!

Du har så j*vla fel, bannar man alla er p12 så kommer MÅNGA som stör sig på er komma hit för att slippa er, vips har vi blivit av med 30% användare som spammar och fått 40% seriösa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha stör mig något jävligt mycket på folk som stör sig på oss.

 

Visserligen så brukar vi P12 spamma, men vad f*n vore fuska utan spammare??

 

UTan oss P12 skulle ingen besöka sidan längre?

Lugnt,skönt... ska jag fortsätta?

 

Hur kan du tro att ingen skulle besöka sidan? Ni är inte så viktiga på Fuska.se som du tror.... <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det värsta som finns är kaxiga p12'or som tror att dom är super viktiga/super balla.

 

Visst jag har också vart en p12'a men jag var varken kaxig eller trodde att jag var superviktig.

 

Som sagt fuska skulle bli så mycket skönare utan en massa p12'or som tror att dom är asballa.

 

 

Och visst moddarna kan verka lite slappa ibland men dom är ju också människor och dom har ju också ett liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och visst moddarna kan verka lite slappa ibland men dom är ju också människor och dom har ju också ett liv.

Som sagt har antalet varningar vi delar ut inget att göra med hur slöa vi är. Det beror bara på hur sura och trötta vi är på folk som göra saker de inte ska, samt vad allas vår administratör anser att vi ska göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, men 30 Procent av alla medlemmar på fuska är P12, OCh ni kan inte banna alla?

Då blir detta forumet ett h*lvete!

 

MEn iallafall jag säger till alla: GÅ ÖVER TILL FUSKA.NU ISTÄLLET!

inga problem, man trycker på banna, banna, banna, banna o.s.v. dock kan man behöva hjälp av en uppsjö användare, men det blir nog inget större problem då det verkar som om några är sysselsatta med den uppgiften redan. och jag förstår inte hur det skulle bli ett h*lvete. det skulle bli betydligt lugnare och trevligare.

 

det här med reglerna, de som får de flesta varningarna är de spamande P10-P13 och de läser nog inte reglerna heller. eller bryr sig så mycket överhuvudtaget. lite slappare regler och betydligt färre P10-P13 skulle resultera i en sak, som ingen kan klaga över: ETT JÄVLIGT STORT OZTOWN!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Pallar inte gå tillbaka till Fuska.nu Tar en halv dag att kunna skriva ett inlägg där..

 

Sen så är vi väl inte så viktiga, men jag var tvungen att skriva nåt?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pallar inte gå tillbaka till Fuska.nu Tar en halv dag att kunna skriva ett inlägg där..

 

Sen så är vi väl inte så viktiga, men jag var tvungen att skriva nåt?

nej det är det som är grejen, du behöver inte skriva någonting!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...