E4STMAN Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Idag kan man kolla på internet vad man har kommit in på, vad har ni kommit in på? Jag kom in på entreprenör på john bauer i östersund, mitt förstahandsval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) jag kollade på nätet i natt, naturvetenskap med inriktning natur på polhem i Göteborg Redigerat 27 Juni 2008 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 jag kollade på nätet i natt, naturvetenskap med inriktning natur på polhem i Göteborgvad är polhem för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 natur, samhäll och teknisk tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Fel forum, flyttar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 o.O vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 är lite osäker på vad jag vill bli så vet inte vad jag ska söka till, har 3 alternativ: Väktare ; ingen utbildning innan utan lite betalt under och bra lön (farsan och brorsan e det) Elektriker: as bra betalt lätt att få jobb vet inte om jag gillar det så mkt men det e ju rba at tkunna polis: nog det osm jag helst vill bli men man måste gå en 2 år utbildning och lönen e inte super. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag skall nog välja It linjen, Med mål att bli programerare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Ska man utbilda sig till polis så måste man ha en samhälsvetenskaplig utbildning. Elektriker och nätverkstekniker är sånt som det behövs mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 även inom byggbranchen är suget efter fler folk stort. och i vissa delar av göteborgs hamn kommer det finnas behov av matroser och skeppare och annat "havsfolk" inom några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jag skiter helt och hållet i det pga att chansen att man får det jobbet man vill ha e ganska liten eftersom de flästa jobben kräver välldigt bra utbildning och att man redan har 25års erfarenhet men inte är över 20år gammal så kommer jag anntagligen välja nått som man får nån nytta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Asså jag har jätteproblem med att veta vad jag vill gå för linje.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.