Hoppa till innehåll

Ps3 Eller 360?


JGRayzorZ
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

haha du kan inte gå på att alla skriver 360 i ett 360 forum, det är ju ganska självklart, kolla upp själv vad det finns för spel till dom olika konsollerna, och vad du tror passar dej bäst, och välj konsoll efter det :)

Jag tror att 360 passar han bäst, Men man tröttnar nog lite när man får RRoD 4 ggr som han påstår att han har fått.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja har BÖrjat att fundera på att skaffa ps3 istället fÖr 360. ja e inne på min nummer 4 red rings!!

 

ska ja byta?? va tycker ni??? :P

 

Det är ju upp till dig om du vill byta! Ja, jag tycker du borde göra det om du vill prova på något nytt och tungt, och om du vill slippa en ny 360 varje månad av Microsoft! :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

byt till ett playstation 3 det kostar inge pengar att vara inne online

vad kan det bero på, jo att psn e kasst, xbox live kanske kostar men det äger, snart ska man ju tillochmed kunna hyra filmer där.

 

 

wooow, det ska man snart i psn också, Men varför är psn så "dåligt" ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

byt till ett playstation 3 det kostar inge pengar att vara inne online

vad kan det bero på, jo att psn e kasst, xbox live kanske kostar men det äger, snart ska man ju tillochmed kunna hyra filmer där.

 

 

wooow, det ska man snart i psn också, Men varför är psn så "dåligt" ?

 

PSN är så mycket bättre än 360, vi har en webbläsare vad har ni, ååh inget? Vi har ett helt mediacenter vad har ni? En konsol som.. ja den duger väl att spela på.

 

Och du har fått 4 RROD? Price the lord, jag hade slängt möget och köpt en konsol som håller!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

byt till ett playstation 3 det kostar inge pengar att vara inne online

vad kan det bero på, jo att psn e kasst, xbox live kanske kostar men det äger, snart ska man ju tillochmed kunna hyra filmer där.

 

 

wooow, det ska man snart i psn också, Men varför är psn så "dåligt" ?

 

PSN är så mycket bättre än 360, vi har en webbläsare vad har ni, ååh inget? Vi har ett helt mediacenter vad har ni? En konsol som.. ja den duger väl att spela på.

 

Och du har fått 4 RROD? Price the lord, jag hade slängt möget och köpt en konsol som håller!

 

Lol, 360 har ju okså ett media center och grafiken är mycket bättre, Plus han har säkert inte fårr RROD 4 ggr !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...