Firecracker Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Tjenare, vet ju att det har funnits en mängd olika rollspelstrådar här. Dock har dom flesta spårat ur p.g.a helt oseriösa rollspelare. Så jag funderar på att dra igång en rollspelscommunity. Ett exempel på en sådan är denna: http://www.akrylia.forumportal.se. Jag undrar alltså om det är några som skulle vara intresserade av ett sådant projekt? EDIT: Glömde ju att säga en av dom viktigaste sakerna. Rollspelet kommer att vara ett fantasy-rollspel. Redigerat 29 Juni 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag skulle gärna hänga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) mm, okej. En intresserad i alla fall :P. Det är då bättre än ingen. Om någon kommer på nåt passande namn så skriv gärna det. Redigerat 29 Juni 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ah, minnen ;) Jag brukade driva min egna Rollspelscommunity för ett par år sedan, skulle gärna hänga på. (Har även väldigt stora erfarenheter inom just community rollspel, händelsedramatisering och miljöuppbyggnad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ah, minnen ;) Jag brukade driva min egna Rollspelscommunity för ett par år sedan, skulle gärna hänga på. (Har även väldigt stora erfarenheter inom just community rollspel, händelsedramatisering och miljöuppbyggnad) Jo, vet att du är rätt så erfaren. Att ha dig som modde skulle nog inte vara helt fel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Är gärna med^^ Vet inte vad jag kan bidra med dock^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag gillar rolespel så destå fler destå bätre.. Jag hänger på om du vill ha min hjälp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Perfekt. Trodde inte att så många skulle nappa så snabbt. Ni får gärna börja komma med namn-förslag så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Gör mig till Concept Designer så fixar jag namn (efter förslag), story och allt det där (Allt efter dina anvisningar såklart). Redigerat 29 Juni 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 mm, låter som en bra idé. Härmed utser jag MovieMe som Concept designer för denna rollspelscommunity ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Fråga: Kommer det vara svenska eller engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Har du börjat brainstorma om storyn, raserna och klasserna m.m ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.