Hoppa till innehåll

Rollspelscommuity


Firecracker

Rekommendera inlägg

Baah, nu är jag total noob på det här, så hur gör jag för att få en sån dära avatar från drakonis? :P

Jag har reggat mig, hittat avataren jag vill ha, men jag har ingen aning om hur jag gör nu.. :/ För om jag bara skriver in länken till bilden på inställningar i ezyron så funkar det inte :/

Du måste använda source länken till bilden. Högerklicka på bilden du vill ha och välj egenskaper, där hittar du länken till själva bilden.

Nu gjorde jag det åt dig så här är den

http://drakonis.org/albums/other-m/othm58.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

skulle bara vilja ge lite creds till alla utvecklare, och även rollspelare, än så länge har det inte hänt så mycket men det är ett grymt bra rollspelade och en snygg, härlig och framförallt: användarvänlig sida. bra jobbat, jag rekomenderar andra att också regga sig, det kan ju inte skada, och det kommer det inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle bara vilja ge lite creds till alla utvecklare, och även rollspelare, än så länge har det inte hänt så mycket men det är ett grymt bra rollspelade och en snygg, härlig och framförallt: användarvänlig sida. bra jobbat, jag rekomenderar andra att också regga sig, det kan ju inte skada, och det kommer det inte.

 

Tack så mycket :) Och jag måste också ge beröm till de medlemmar som vågat visa sig i rollspelet än sålänge, för det ser riktigt bra ut.

 

Jag har ett förslag. Du kan göra så att infot om raserna är på forumet också, så man slipper gå till förstasidan :P

Fixat :) Men du, vi har ett forum för förslag på sidan också :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hey varför stack alla nu!? jag hade ju kommit igång rejelt med rollspelandet nu! vad är det för fel med att rollspela denna tid? säg inte att jag måste vänta tills imorrn, det är ju asskoj/asspännande!

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som det står i Nyhets forumet så söker vi någon som kan ta sig an nyckelrollen som rasledare över dvärgfolket.

Detta innebär dock uppsägning av ev. nuvarande användare. Men att ha en nyckelroll innebär att man är mer respekterad.

Enda kravet är att du har Em' framför ditt namn (Som är en hederstitel).

 

 

[EDIT]

Jag märker nu att jag måste skriva en mer ingående beskrivning om hur rollspelet fungerar på sidan då flera inte verkar förstå.

Varje forum är en miljö- Varje tråd är en händelse. Aduman (vem det nu är) kommer och skriver, mitt i rollspelet som tar plats i värdshuset, och börjar babbla om hur han står utanför värdshuset.. Skriver du i värdshusforumet så ska allt börja så tidigt som när du stiger in genom dörren och ev. med en kort bakgrundshistoria- Men du KAN INTE "stå utanför dörren och avvakta" eller något. Jag känner mig taskig som tvingas ta bort långa diskutioner som påbörjats.

 

Sen är det ett defenitivt krav att skriva enligt grundreglerna i skrift. Stavning är vi inte hundra på, men då rollspelet bygger på den skönlitterära strukturen så är det ett krav att du skriver på så sätt. Alltså- Stor bokstav efter punkt, inte 20 kommatecken efter varandra, inte tre utropstecken och inte inlägg med enbart dialog. Skriv som om du citerar en roman, kan du inte detta så dra sladden ur datorn och läs en bok.

Och sist men inte minst - OOC snack är inte tillåtet. Vill ni påpeka nånting så gör det via PM.

 

[EDIT IGEN]

Och för allt i världen - Gör inte hela rollspelet om er (Med särskild svärdspets höjd mot Aduman som borde få pris i överdramatisering).

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...