Hoppa till innehåll

Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Nuu


Plankan
 Dela

Playstation 3 eller Xbox 360?  

118 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 115
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför suger PS3? Det är nästan samma spel och det är exakt likadan grafik men skillnaden är att PS3 inte går sönder efter 1 år.

Jag hade haft mitt Xbox i längre än ett år innan den gick sönder?

 

Men den gick söner... RIGHT?

 

Röstar på PS3 eftersom Xbox 360 är allmänt dåligt, låter som en dammsugare, LIVE kostar pengar, konstig handkontroll och äcklig grafik. Åhh!! Glömde det viktigaste. För eller senare går den sönder!!

 

Ja nåt med bilden gick sönder, så jag skickade in den och fick en ny. Ingen skada gjord. Plus att jag fick ett xbox live gold gratis.

Och om du tror att jag måste spela om alla spelen så nej. Man sparar hårddisken.

 

1. Min låter inte som en damsugare :S inte nån av mina kompisars heller.

2. Kanske det men kan man allt kosta på sig.

3. Kontrollen är konstig för att du inte är van vid den.. :_ Likadant för mig med PS kontrollerna.

4. Äcklig grafik? Nu får du ge dig..

5. .. och man får en ny med xbox live gold i en månad! (Y)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allihop sluta med överdrifterna om allting prata bara sanning och de som ljuger slutar ljuga. jag orkar inte hoppa in och säga vad som är sant och falkst, för jag har inte lust att skriva typ mellan 20-30 rader.

Haha, det var inte så att du gjorde det i förra sidan? I lol'd. Ledsen att behöver skada ditt självförtroende men du är patetisk. :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...