Hoppa till innehåll

Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Nuu


Plankan
 Dela

Playstation 3 eller Xbox 360?  

118 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jag fattar inte hur man kan gilla att spela Xbox 360. Klumpiga kontroller, dålig bild på GTA IV.

 

Klumpiga kontroller? Dålig bild? Snarare dålig TV.

 

Min kusin tog hit sitt Xbox 360 en gång, vi körde på samma TV. Vi kom till slutsatsen att det är bättre grafik på PS3.

 

Visst, jag kanske sitter och här och pratar skit, men vafan, ta det med en nypa salt.

 

Vad är det jag ska ta med en nypa salt? En RL polare har ett ps3 och vi har båda TES IV: Oblivion. Har knappt sett någon skillnad i grafiken förutom att hans TV är större än min.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 115
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Ni some tycker PS3 är för dyrt, har ni tänkt på att 360 kostade nästan lika mycket när det kom ut?

2. Har ni tänkt på att det är Microsoft som skapat 360, och att Microsoft suger.

3. Sony är 1000x bättre en Microsoft vilket gör PS3 en mycket bättre konsol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ni some tycker PS3 är för dyrt, har ni tänkt på att 360 kostade nästan lika mycket när det kom ut?

2. Har ni tänkt på att det är Microsoft som skapat 360, och att Microsoft suger.

3. Sony är 1000x bättre en Microsoft vilket gör PS3 en mycket bättre konsol.

SONY ZEALOT SIGHTED

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ljuset i PS3 är skit, allting är som upplyst av ett lysrör som hänger över TV'n, den skillnaden borde du ha sett.

Nej, har inte sett det. Låter som något fanboy myt.

 

Jag märkte det själv efter att ha sett många 360 - PS3 jämförelser. På CoD 3 ser man extra tydligt hur grått och tråkigt allt är på PS3. På nattuppdraget är allt på 360 är allting mörkt och snyggt och på PS3 ser det ut som det är mitt på dagen.

 

Man ser att färgerna fattas på i stort sett alla spel till PS3 när man jämför dom med 360 varianten.

Redigerat av Cooliz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ni some tycker PS3 är för dyrt, har ni tänkt på att 360 kostade nästan lika mycket när det kom ut?

2. Har ni tänkt på att det är Microsoft som skapat 360, och att Microsoft suger.

3. Sony är 1000x bättre en Microsoft vilket gör PS3 en mycket bättre konsol.

NUMMER 1 ÄR FALSKT!!!!

 

Ps3 kostade f*n 7000 spänn när de släpptes!!!!!

360 kostade max 4000 när det släpptes.

=3000 kr skillnad, om du inte tycker att det är nån skillnad så tänk om

 

Nummer 2:

Varför suger microsoft? Dom gör datoren m.m.

 

Nummer 3:

Kolla nummer 2

 

 

Jag tycket 360 är bättre för de har bättre ljus, de har achievements och gamescore och det är roligare att spela på live

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ni some tycker PS3 är för dyrt, har ni tänkt på att 360 kostade nästan lika mycket när det kom ut?

2. Har ni tänkt på att det är Microsoft som skapat 360, och att Microsoft suger.

3. Sony är 1000x bättre en Microsoft vilket gör PS3 en mycket bättre konsol.

NUMMER 1 ÄR FALSKT!!!!

 

Ps3 kostade f*n 7000 spänn när de släpptes!!!!!

360 kostade max 4000 när det släpptes.

=3000 kr skillnad, om du inte tycker att det är nån skillnad så tänk om

 

Nummer 2:

Varför suger microsoft? Dom gör datoren m.m.

 

Nummer 3:

Kolla nummer 2

 

 

Jag tycket 360 är bättre för de har bättre ljus, de har achievements och gamescore och det är roligare att spela på live

 

Microsoft gör inte datorer.. dom gör mjukvara!

Sen så suger Microsoft för att Bill Gates suger, den jäkeln sitter inne på tekniken till vattenhårddiskar.

 

Ifall back to topic!

PS3 ftw

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ni some tycker PS3 är för dyrt, har ni tänkt på att 360 kostade nästan lika mycket när det kom ut?

2. Har ni tänkt på att det är Microsoft som skapat 360, och att Microsoft suger.

3. Sony är 1000x bättre en Microsoft vilket gör PS3 en mycket bättre konsol.

NUMMER 1 ÄR FALSKT!!!!

 

Ps3 kostade f*n 7000 spänn när de släpptes!!!!!

360 kostade max 4000 när det släpptes.

=3000 kr skillnad, om du inte tycker att det är nån skillnad så tänk om

 

Nummer 2:

Varför suger microsoft? Dom gör datoren m.m.

 

Nummer 3:

Kolla nummer 2

 

 

Jag tycket 360 är bättre för de har bättre ljus, de har achievements och gamescore och det är roligare att spela på live

 

Microsoft gör inte datorer.. dom gör mjukvara!

Sen så suger Microsoft för att Bill Gates suger, den jäkeln sitter inne på tekniken till vattenhårddiskar.

 

Ifall back to topic!

PS3 ftw

 

ja, men du ska inte klaga på att 360 va dyrt i alla fall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...