DonaldDuck Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 min musiksmak är ganska oseriösa låtar, tre stycken jag gillar är: virus alert, run to the hills och blame halo 3 kommer ni på någon liknande som jag kanske skulle gilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Wierd Al och Rally borde väl vara något för dig då. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) när du säger oseriösa låtar så tänker jag på tunnan och moroten :P edit: postade exakt samtidigt som Trips :o men min post kom före :P kändes lite konstigt att jag postade och när jag hade det så var mitt inlägg inte längst ner^^ Redigerat 30 Juni 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Björn Rosenström (ändrad video) Eddie Meduza http://youtube.com/watch?v=1Q2LjbkWzyQ Billy Opel Ifall du gillar "snusk" humor. ^^ Redigerat 1 Juli 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 tack =) de flesta var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 tack =) de flesta var brablame halo 3 av james at war det e la rap så testa typ eminem De besta låter av han: just lose it, without me, when i am gonne. och några till sök på dem de e as bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) ;| Du gillar antagligen inte musikgenrén, men de är oseriösa. Redigerat 8 Juli 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 ;| Du gillar antagligen inte musikgenrén, men de är oseriösa. Hehe, Den första var bra, ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Han som har gjort halo3 blame har massa andra låtar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.