HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) Jo jag kan lyfta mitt hus, men synd bara att jag tänker att jag lyfter det, alltså jag lyfter huset i min fantasi, coolt va? Men som sagt, lyfta ett hus på riktigt? Omöjligt? Nejda, ingeting är omöjligt, bara förbannat svårt i detta fall. Redigerat 2 Juli 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 finns inge "tankekraft" eller "telekensi" eller va f*n du sa men som folk sa man nskade ju nr man va liten jag anvener inte 3 sista bokstverna fr jag r i spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Hur vet du att det inte finns? BTW, använd teckenuppsättning (Flagga + R och skriv charmap), eller a istället för å och ä och o istället för ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) Har vetat vad vissa tänker på genom att stirra in i deras ögon (har gått då och då) men vad det jäller telekinese har jag inte ricktigt klarat av det (dels för att jag får huvudvärk) men därimot så har jag ibland fått det att skaka till i vattenglas 2-3 gånger. (men med respekt för alla som inte har nån tro [ mer en kristen, juden m.m] så kan det bero på elefanten som grannarna över mig har :P ) btw, brukar då och då putta framför nån (utan att röra som) och om dom faller backot säger jag bara, –jag annvände kraften Redigerat 2 Juli 2008 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Har vetat vad vissa tänker på genom att stirra in i deras ögon (har gått då och då) men vad det jäller telekinese har jag inte ricktigt klarat av det (dels för att jag får huvudvärk) men därimot så har jag ibland fått det att skaka till i vattenglas 2-3 gånger. (men med respekt för alla som inte har nån tro [ mer en kristen, juden m.m] så kan det bero på elefanten som grannarna över mig har :P ) btw, brukar då och då putta framför nån (utan att röra som) och om dom faller backot säger jag bara, –jag annvände kraften Hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag har telekinesiska krafter, jag kan flytta små objekt med hjälp av fisketrådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Har vetat vad vissa tänker på genom att stirra in i deras ögon (har gått då och då) men vad det jäller telekinese har jag inte ricktigt klarat av det (dels för att jag får huvudvärk) men därimot så har jag ibland fått det att skaka till i vattenglas 2-3 gånger. (men med respekt för alla som inte har nån tro [ mer en kristen, juden m.m] så kan det bero på elefanten som grannarna över mig har :P ) btw, brukar då och då putta framför nån (utan att röra som) och om dom faller backot säger jag bara, –jag annvände kraften :o Nu får du ta och dela med dig av vad det nu än är du tagit :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.