Hoppa till innehåll

Någon Som Testat Tankekraft?

Zelzahim

Rekommendera inlägg

Har vetat vad vissa tänker på genom att stirra in i deras ögon (har gått då och då) men vad det jäller telekinese har jag inte ricktigt klarat av det (dels för att jag får huvudvärk) men därimot så har jag ibland fått det att skaka till i vattenglas 2-3 gånger. (men med respekt för alla som inte har nån tro [ mer en kristen, juden m.m] så kan det bero på elefanten som grannarna över mig har :P )

btw, brukar då och då putta framför nån (utan att röra som) och om dom faller backot säger jag bara, –jag annvände kraften

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har vetat vad vissa tänker på genom att stirra in i deras ögon (har gått då och då) men vad det jäller telekinese har jag inte ricktigt klarat av det (dels för att jag får huvudvärk) men därimot så har jag ibland fått det att skaka till i vattenglas 2-3 gånger. (men med respekt för alla som inte har nån tro [ mer en kristen, juden m.m] så kan det bero på elefanten som grannarna över mig har :P )

btw, brukar då och då putta framför nån (utan att röra som) och om dom faller backot säger jag bara, –jag annvände kraften

Hög?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

:o

Nu får du ta och dela med dig av vad det nu än är du tagit :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...