DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 det handlar bara om hu många som är inne i världarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 nej nej var ine på den var typ 1000 spelare på den och det laggade inte ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 de laggar inte på p2p men på f2p så laggar de :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 de laggar inte på p2p men på f2p så laggar de :huh: hmm....konstigt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 jag kan inte ha på HD för när de ladddat klart så laggar musen så ja måste stänga av datorn..o säg inte att ja har dålig dator...den är nästan helt ny.. Det händer mig också :( Min data är också ny <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 de laggar inte på p2p men på f2p så laggar de :huh: hmm....konstigt :o hur är det konstigt? de vill att folk ska betala nej nej var ine på den var typ 1000 spelare på den och det laggade inte ! :)max är väl 2000? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Grymt , ser as coolt ut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 skaffa p2p p11s! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 skaffa p2p p11s! Vrf skulle jag skaffa en till p2p? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 någon som har kunnat ta reda på hur länge betan ska hålla på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Man är ju lite ovan att spela nu. Fast grafiken har blivit mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) Vadå laggar? Laggar ju inte ett skit. Det rinner ju som rent vatten :huh: För mig så laggar det varken på f2p eller p2p. Har ni dåliga datorer eller? Redigerat 2 Juli 2008 av Kinaputt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg