Mosa1nagant Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30? Jag har letat överallt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Kommer någon gång nästa vecka vad jag har hört iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Då blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre. Så jag ska ha carrot on a stick på mig och se vad som händer efter patchen XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30? Jag har letat överallt... ;) va ska man kunna ha en mount i level 30? j*vllar nicet! jippi ska säga till mina kompis sen måste man köppa eller får man den automatiskt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30? Jag har letat överallt... ;) va ska man kunna ha en mount i level 30? j*vllar nicet! jippi ska säga till mina kompis sen måste man köppa eller får man den automatiskt? ofc ger blizzard bort mount.. omfg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30? Jag har letat överallt... ;) va ska man kunna ha en mount i level 30? j*vllar nicet! jippi ska säga till mina kompis sen måste man köppa eller får man den automatiskt? den kostar 35g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30? Jag har letat överallt... ;) va ska man kunna ha en mount i level 30? j*vllar nicet! jippi ska säga till mina kompis sen måste man köppa eller får man den automatiskt? den kostar 35g En lvl 30 skaffar det på 1 timme max lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Var kan man köpa den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Var kan man köpa den då?Men antagligen på dom vanliga ställena...tänk efter för f.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 f*n vad jag längtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Kommer någon gång nästa vecka vad jag har hört iaf. Det har man ju hört förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 f*n vad jag längtar hahah ;D lol. det är fint det, längta till lvl 30 mount Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg