Khazar Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 -,- de va de jag mena, det står P12 vid hans namn, men man behöver inte titta där för att veta att han är så gammal, get it? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 är det inte Mount på 40? , Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Orka ta upp en gammal tråd. Dock ville jag säga att Carrot on a stick och Riding crop ÄR fortfarande trinkets. För jag håller på att få carrot trinketen. (onödig men dock lite snabbare mount speed :lol:) Mount kostar 8g och 31g om jag har rätt.. dock bara på helgdagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Jag behöver pengar till mount det är 30 mount skulle behöva 30g Server: Neptulon "Lag":Ally Namn:Suvivor så ni vet man ser på ditt inlägg att du är typ 11-12 år, 30g är f*n as lätt att tjäna ihop Jag är 12år och är en noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg