Hoppa till innehåll

Runescape

Periy

Rekommendera inlägg

Hej

Jag bara undrar hur svåra monster jag kan möta, jag är rätt feg och dödar inte ofta monster i större lvl än mig själv.

Jag har Rune 2H, full addy eller temple knight rustning och combat lvl 52.

Och säg inte typ "ööööh men din fegis jag kan döda king black dragon och är i lvl 60!!" :thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här kommer du inte gilla. Men i free world så SKA DU DÖDA lessers. FATTA! Ta med massa lobsters.

Och förresten. 2H suger, rent n00bvapen. MEN den är ganska ovanlig (iaf i freeworld) så byt den mot en scimitar och runesköld. MYCKET bättre.

Det handlar inte om att skada så mycket som möjligt. Det handlar om att kunna slå snabbt, träffsäkert och med relativt mycket skada.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp, är lvl 53... Dödar lesser demons. Om du är lvl 40 i fishing, ta med lobsterpot. 30 gp. Din rustning samt vapen. Och till karamja, fiska lobsters, leta reda på en eld. Finns det inte, byt world. Grilla dem, fiska nya och nya tills du har full inventory. Sen går du till lesser demonsen i vulcanen och slåss tills du inte har några lobsters kvar, sen går du och fiskar nya...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis. Men jag brukar ta med en yxa amt tinderbox, finns två träd man kan hugga ned precis vid hamnen (där du kommer med båten). Då kan man göra upp egen eld. Går mkt fortare än att stå och vänta på eld/byta värld.

Redigerat av Imiron
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis. Men jag brukar ta med en yxa amt tinderbox, finns två träd man kan hugga ned precis vid hamnen (där du kommer med båten). Då kan man göra upp egen eld. Går mkt fortare än att stå och vänta på eld/byta värld.

Visst men man får mindre lobsters då...

Förövrigt om man är member ska man döda Frenkensteins creations som är level 12 monster med cirka 100 hp...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förövrigt om man är member ska man döda Frenkensteins creations som är level 12 monster med cirka 100 hp...

Dom heter Experiment och dom är inte lvl.12 dom är lvl.28 med 100hp japp :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom heter Experiment och dom är inte lvl.12 dom är lvl.28 med 100hp japp :P

Har faktiskt aldrig varit member :(... Vill typ bli member p.g.a dem xD...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...