Spliffor Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Och jag tror inte att du har nån erfarenhet av end game i WoW vilket sopar banan ur andra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Som crossfall sa: "Kör det som du tycker är roligast". Men jag föredrar Runescape nu när dom updaterat grafiken. Runescape har en viss känsla som World of warcraft saknar totalt . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 "Hej jag är 18 år och spelar runescape känslan menar du?" WoW inte ha nån känsla? måste vara du som inte har nån, Jag håller med runescape har känsla men WoW har f*n så mycket mer känsla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Runescape för att det är billigare. Och så har de ju bättre grafik än wow tycker jag :P *EHRM* Kör wow mycket bättre än rs men lvla själv upp en char. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tehnoobshow Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Runescape äger!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW SUGER FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÖR RUNESCAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Ja, kör runescape så får du träffa snälla kompisar såsom tehnoobshadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Orsaken till att jag har tröttnat enormt på RS ( körde det riktigt ofta innan WoW släpptes ) är att det är väldigt hardcore. För att levla är den enda lösningen att grinda samma mobs i flera timmar och när 'loot' droppas så behöver oftast alla den eftersom det inte finns några klasser och det slutar med att den som hoppar på den snabbast får den. Om man vill köpa gear i RS så får man grinda pengar i åratal. ( Woodcutting, anyone? ) Och om man vill försöka farma det så får man räkna med att stå där i en månad utan framgång eftersom gearet oftast har runt 0.01% droprate. Dessutom finns det inget end-game, utan istället är level cappen extremt hög. I WoW så krävs det att man har gear när man börjar raida men i Runescape så verkar gearet bara vara för status och visa hur mycket pengar man har grindat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Runescape äger!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW SUGER FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÖR RUNESCAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D100% abuse of utropstecken. För att vara ärlig så är WoW värt pengarna och .. spelandet.. Runescape är ju gratis och kan uppgraderas till Membership. Men WoW kostar per månad men har ju nog den skönaste känsla och grafik. Jag spelade runescape för typ 2 år sen och tycker verkligen att det var hur tråkigt som hälst. Wow > runescape vilken sida som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Sen är RS typ, har du inte membership så kan du inte göra nått, tyvärr... samma med Tibia, har du inte premium account så kan du inte göra nått, hejs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Köp wow som dom flästa har sakt. Gör en ally på alakir, jag kör där xD Lvla upp dig till ca lvl 10 sa kanske jag boostar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 (redigerat) Look and Learn Redigerat 21 September 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Look and Learn Tycker inte den där filmen gjorde RS riktigt rättvis, imo. Skaparen av filmen var en omogen WoW-fanboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg