Hoppa till innehåll

Ska Jag Börja Wow Eller Fortsätta Lira Rs? =/


Rekommendera inlägg

  • 2 månader senare...
  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Runescape för att det är billigare. Och så har de ju bättre grafik än wow tycker jag :P

*EHRM*

 

Kör wow mycket bättre än rs men lvla själv upp en char.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orsaken till att jag har tröttnat enormt på RS ( körde det riktigt ofta innan WoW släpptes ) är att det är väldigt hardcore. För att levla är den enda lösningen att grinda samma mobs i flera timmar och när 'loot' droppas så behöver oftast alla den eftersom det inte finns några klasser och det slutar med att den som hoppar på den snabbast får den. Om man vill köpa gear i RS så får man grinda pengar i åratal. ( Woodcutting, anyone? ) Och om man vill försöka farma det så får man räkna med att stå där i en månad utan framgång eftersom gearet oftast har runt 0.01% droprate. Dessutom finns det inget end-game, utan istället är level cappen extremt hög. I WoW så krävs det att man har gear när man börjar raida men i Runescape så verkar gearet bara vara för status och visa hur mycket pengar man har grindat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Runescape äger!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW SUGER FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÖR RUNESCAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

100% abuse of utropstecken.

 

För att vara ärlig så är WoW värt pengarna och .. spelandet..

Runescape är ju gratis och kan uppgraderas till Membership.

Men WoW kostar per månad men har ju nog den skönaste känsla och grafik.

Jag spelade runescape för typ 2 år sen och tycker verkligen att det var hur tråkigt som hälst.

Wow > runescape vilken sida som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...