Hoppa till innehåll

Hjälp! Mitt Ghostly Set Försvann :s


GnagarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Hjälp asså nu när jag logga in idag så var mitt ghostly set borta :'( Det var mitt liv jag hade alltid ancient staff och ghostly.. Är jag hackad? :o Glömde titta när jag sist var inloggad.. :/

 

Edit: Jag har fortfarande kvar dba och dds och ghostly är untradeable så vafasen :S

Min glory också >:OOOOOOO

Men det värsta är att gloves är kvar på banken :S

Redigerat av Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är du säker på att du hade det?

 

Du vet att member banken är ganska stor, har du kollat ordentligt?

Ja..Det var armourn jag hade på mig.. Jag gjorde en film igår och la in på youtube och då tog jag av mig dba och så loggade jag ut med ghodtly boots, robe top, robe bottom, hood, cloak och en glory och dom är försvunna nu men jag har dds och dba kvar i ryggsäcken.. Och jag har ju banken kvar och där är den inte och där låg mina ghostly gloves.. hade inte på mig dom :S

Så det var bara armourn jag hade på mig som försvann..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du säker på att du hade det?

 

Du vet att member banken är ganska stor, har du kollat ordentligt?

Ja..Det var armourn jag hade på mig.. Jag gjorde en film igår och la in på youtube och då tog jag av mig dba och så loggade jag ut med ghodtly boots, robe top, robe bottom, hood, cloak och en glory och dom är försvunna nu men jag har dds och dba kvar i ryggsäcken.. Och jag har ju banken kvar och där är den inte och där låg mina ghostly gloves.. hade inte på mig dom :S

Så det var bara armourn jag hade på mig som försvann..

 

Jadu, detta låter en aning konstigt. Ens items kan inte försvinna utan anledning, du kanske droppade dom när du tog av dig dom?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart befann du dig när du loggade ut? Du kan ju varit på något ställe där du kunnat bli dödad, och blev anfallen precis när du loggade ut och så märkte du inte att du inte blev utloggad och kryssade ner Runescape. Då är gubben online fortfarande och kan blivit dödad...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart befann du dig när du loggade ut? Du kan ju varit på något ställe där du kunnat bli dödad, och blev anfallen precis när du loggade ut och så märkte du inte att du inte blev utloggad och kryssade ner Runescape. Då är gubben online fortfarande och kan blivit dödad...

1. jag var i Lumbridge

2. Jag trycker alltid på logga ut

3. Men jag kanske tröck på logga ut och sen så tröck jag på en annan flik, hade ljud av också och kanske var en random event >:O Så stängde jag alla flikar när jag var på en så kanske jag dog.. Kan vara möjligt men jag är ltie sur nu för det var svårt att äns skaffa setet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han hade väl dba, dds och ancient staff? Men du behöver inte skaffa dem igen. Det är bara till att fråga gubben igen.

Hade dba,dds och combat bracelet så du menar att jag inte behöver gå tillbaks till wild? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände mig en gång. Jag loggade ut i wildy för att jag skulle byta värld. Problemet var att när jag loggade ut började det lagga osv.. Så startade om webbläsaren och loggade in. Där var jag död. Försa man tänkte var att man blev dödad i Wildy. Så det kan hända ibland. Men hade ju bara Magic set där så det var lungt. (Inget som var viktigt för mig)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...