GnagarN Skrivet 9 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Hände mig en gång. Jag loggade ut i wildy för att jag skulle byta värld. Problemet var att när jag loggade ut började det lagga osv.. Så startade om webbläsaren och loggade in. Där var jag död. Försa man tänkte var att man blev dödad i Wildy. Så det kan hända ibland. Men hade ju bara Magic set där så det var lungt. (Inget som var viktigt för mig) Ja det har hänt mig också när jag var vid lesser demon med auto retaliate off med bara Dark mystic i free world :P Allting stod helt stilla så jag startade om datan och när jag logga in var jag död :o Men jag var ju i Lumbridge när det hände men kanske var random event eller något.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Blev du hackad kanske han droppade armourn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Blev du hackad kanske han droppade armourn?Funkar inte längre i sånnafall bara för att förstöra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Men nu är ju tydligen 400k borta också :P Ska nog byta pw.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Men nu är ju tydligen 400k borta också :P Ska nog byta pw..Aj det måste ha gjort ont o förlora allt :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Men nu är ju tydligen 400k borta också :P Ska nog byta pw..400K är inte så mycket. Du kanske har nått syskon som spelar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Men nu är ju tydligen 400k borta också :P Ska nog byta pw..400K är inte så mycket. Du kanske har nått syskon som spelar? Asså min syrra är 27 och min brorsa 25 och min andra brorsa 20 jag tror inte dom lirar rs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vem vet?. Zezima är runt 20-25 (Har glömt ålder). Dom kanske loggade in för att testa något. Och efter så dog dom? :) Lol, Låter lite sjukt, Men kommer inte på något bättre just nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 På tal om Zezima, han är inte #1 på Highscore längre väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 På tal om Zezima, han är inte #1 på Highscore längre väll?typ 63 men fortfarande högsta exp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 På tal om Zezima, han är inte #1 på Highscore längre väll?typ 63 men fortfarande högsta exp ;) Fortfarande den störste där lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 På tal om Zezima, han är inte #1 på Highscore längre väll? typ 63 men fortfarande högsta exp ;) Fortfarande den störste där lol ingen kommer klara Zezimas total exp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg