Median Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Kan ju säga att det går sådär, är inte precis snabb med det ;D Men MangaNation har fått tillbaka en del av sin aktivitet! :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Varför tog du allt från FB? Har du förresten läst mitt inlägg där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) Varför tog du allt från FB? Har du förresten läst mitt inlägg där? Nej, vad stog det? Sen brukar jag få någon j*vla ånger över att jag gjort vad jag gjort etc. när jag är trött, då ibland brukar jag ta bort saker :/ (Nej, jag ljuger inte) Orkar inte posta om det. Men du får gärna ta det här. Redigerat 26 April 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jo, jag skrev det på FB att jag ska fortsätta att klaga lite på menyn :P... Ta bort det stora mellanrummet över texten så ser det bättre ut. Sen när man hovrar på texten så kanske du skulle ha lite snyggare färg. Den gula färgen är lite svår att läsa och den försvinner i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jo, jag skrev det på FB att jag ska fortsätta att klaga lite på menyn :P... Ta bort det stora mellanrummet över texten så ser det bättre ut. Sen när man hovrar på texten så kanske du skulle ha lite snyggare färg. Den gula färgen är lite svår att läsa och den försvinner i bakgrunden. Som sagt, arbetar på en ny design, men går inte så mycket framåt precis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag är tyvärr inget Mangafan, du borde koda en dropdown meny i javascript eller flash och slänga in den, eftersom det blir ganska rörigt i menyn. Sidan har någon sorts charm, det gillar jag. Jag gillar inte alls textstilen den kunde ha varit mindre. Anyways, bra gjort! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag är tyvärr inget Mangafan, du borde koda en dropdown meny i javascript eller flash och slänga in den, eftersom det blir ganska rörigt i menyn. Sidan har någon sorts charm, det gillar jag. Jag gillar inte alls textstilen den kunde ha varit mindre. Anyways, bra gjort! :) Håller på med en ny design (Igen..), förväntas att vara uppe den 25:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 För mycket padding i menyn, annars helt okej :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Okej, ny design uppe, inte den bästa, men ska nog börja fila på en ny, mycket bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Tycker sidan var bra :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Tycker sidan var bra :'D :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.