Chainsawkitten Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Typ allt av ASP och Samsas Traum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 This Calling - All that Remains Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 This Calling - All that RemainsSen när började det höra till ballader att kompas av dubbeltramp i 220bpm? Men grym låt iallafall, bara att den kanske inte är väldigt mycket ballad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) För övrigt så är All that Remains av genrén metalcore. Vilket är en mix av punk och metal ( och en aning screamo, tror jag. ) så jag tvivlar på att de skulle göra ballader. < _ < Redigerat 12 Juli 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 This Calling - All that RemainsSen när började det höra till ballader att kompas av dubbeltramp i 220bpm? Men grym låt iallafall, bara att den kanske inte är väldigt mycket ballad. :) Refrängen är rätt lugn, :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 The project hate MCMXCIX - I see nothing but flesh, :D För det första sade han hårdrock, och inte metal. För det andra så skulle det vara ballader. Svårt at läsa? :student: Var inte så hård mot honom. Han har nyss upptäckt ett band dom han tycker är jättecoolt att lyssna på, och vill därför skylta så mycket som möjligt med det för att han tror att det ska inbringa respekt. On Topic: Jag gillar Master of Sorrow och When Time Doesn't Heal med Jorn Lande och Russel Allen. Lol :huh: !, Aja det enda hårdrocksbandet som jag kmr på nu är Metallica med Enter sandaman. Om det inte redan har nämnts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Metallica - Fade To Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Metallica - Fade To Blackpantera-Hollow. Darrel får ett sånt jäcka gött sound på sin gitar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 The project hate MCMXCIX - I see nothing but flesh, :D För det första sade han hårdrock, och inte metal. För det andra så skulle det vara ballader. Svårt at läsa? :student: Var inte så hård mot honom. Han har nyss upptäckt ett band dom han tycker är jättecoolt att lyssna på, och vill därför skylta så mycket som möjligt med det för att han tror att det ska inbringa respekt. On Topic: Jag gillar Master of Sorrow och When Time Doesn't Heal med Jorn Lande och Russel Allen. Lol :huh: !, Aja det enda hårdrocksbandet som jag kmr på nu är Metallica med Enter sandaman. Om det inte redan har nämnts. Det är tyvärr sant. För övrigt så är Enter Sandman inte en ballad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) November Rain - Guns N' Roses :rolleyes: Vermilion Pt.2 (Bloodstone Mix) - Slipknot Redigerat 12 Juli 2008 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Pantera - Floods eller Guns N Roses - Patience Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Pantera - Floods eller Guns N Roses - Patience naaaaaaaaw villken bra lista ;) diggar den musiken :D November Rain - Guns N' Roses :rolleyes: bra bra bra. november rain är en väldigt bra låt, sen lyssna på motsatsa låten till den - Estranged. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.