DiRtY Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Juli 2008 Sälj skiten !har fundrat på det,men knappast om en av expansionerna som kommer kommer att vara som ryktena säger. Citera
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Skrivet 12 Juli 2008 Sälj skiten !har fundrat på det,men knappast om en av expansionerna som kommer kommer att vara som ryktena säger. Det skulle vara kul och se när expansionerna kommer komma, Knappast 08. Kanske våren 09 om de ens kommer -.-. Citera
Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Skrivet 12 Juli 2008 Tack för att du avslöjade slutet.. Citera
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Skrivet 12 Juli 2008 Tack för att du avslöjade slutet.. Lol, Läs inte tråden då, + Gta IV har varit ute såpass länge så att nästan alla vet slutet. Citera
Apex Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Skrivet 12 Juli 2008 Gta 4 tröttnar man inte på i första taget. Finns massor man kan göra när amn klarat ut det. Stunt tillexmpel. Citera
DiRtY Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Juli 2008 Gta 4 tröttnar man inte på i första taget. Finns massor man kan göra när amn klarat ut det. Stunt tillexmpel.jo jag vet, men har så många andr aspel så har lagt dfet lite åt sidan, men sen om jag om det blir den nya expansionen så, så kommer jag börja spela igen Citera
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Skrivet 12 Juli 2008 Gta 4 tröttnar man inte på i första taget. Finns massor man kan göra när amn klarat ut det. Stunt tillexmpel. Mm, Men jag brukar köpa RPG iaf då finns det oftasts en massa sido quests, :) Citera
DiRtY Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2008 Sälj skiten ! har fundrat på det,men knappast om en av expansionerna som kommer kommer att vara som ryktena säger. Det skulle vara kul och se när expansionerna kommer komma, Knappast 08. Kanske våren 09 om de ens kommer -.-. 1 av dem var ju tänkt att det skulle komma sent detta år. Citera
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Skrivet 13 Juli 2008 Sälj skiten ! har fundrat på det,men knappast om en av expansionerna som kommer kommer att vara som ryktena säger. Det skulle vara kul och se när expansionerna kommer komma, Knappast 08. Kanske våren 09 om de ens kommer -.-. 1 av dem var ju tänkt att det skulle komma sent detta år. Ja, Vem vet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.