MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 När dom kör race med en golfbil på golfbanan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Det är ju roligast när de gör något spontant :D Typ när Bam åker skateboard in i en vägg eller nåt.. då man kollar bara i slutet och så ligger han där..Lmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag skulle vilja se mer av dom när dom driver med myanus :P " A Jack Russell Terrier in Mianus!" Håller med. De ska driva med Mianus mer. Hahah, den e så go' , älskar att han säger Myanus hela tiden :*P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) Jag Har En Favorit Det är När E nGubbe Klär ut sig till taliban och har spräng ämnen och Hoppar in i en taxi Gubben i Taxin Blir Förbannad så han slänge in talibanen i Bagage Luckan på taxin :D Ni ser också att Talibanen har Pubes Hår :D Redigerat 16 Juli 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag Har En Favorit Det är När E nGubbe Klär ut sig till taliban och har spräng ämnen och Hoppar in i en taxi Gubben i Taxin Blir Förbannad så han slänge in talibanen i Bagage Luckan på taxin :D Ni ser också att Talibanen har Pubes Hår :DJo, men det är ju från Jackass the movie2? Om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag Har En Favorit Det är När E nGubbe Klär ut sig till taliban och har spräng ämnen och Hoppar in i en taxi Gubben i Taxin Blir Förbannad så han slänge in talibanen i Bagage Luckan på taxin :D Ni ser också att Talibanen har Pubes Hår :DJo, men det är ju från Jackass the movie2? Om jag minns rätt. stämmer och taxichauffören gör det med flit, men den e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.