Hoppa till innehåll

Vad Har Du För Virus Program


laynus

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har inget virusprogram. Men jag har anti-virus program.

 

ThedarkElf: Comodo det nya har inbyggt anti-virus i sitt. Så du vet det. Men det ska inte krascha ihop med andra anti-virus. Comodo brandväggen var den bästa innan dom lade in massa skit i den.

 

Jag har i alla fall testat på norton anti-virus för x antal år sen. Den drog alldelles för mycket cpu och var allmänt seg och sade att allt var virus. Nu vet jag inte hur den är men den ska i alla fall ha förbättrat sig.

 

Nod32 Det gamla drog minst och det nya 3.0 är mer design och segar en aning mer.

Kaspersky Har jag just nu. Det är bra men alldelles för segt.

Avg Verkade stilrent. Segade inte så mycket men jag litande inte så mycket på det eftersom den gav falska varningar helatiden.

Avira antivir Suveränt ej segande men var dålig på att tabort efter sig. Och även fast det var gratis så störde jag mig på deras äckliga popups.

 

Och så kommer vi komma till det ändliga som aldrig kommer ta slut "det programmet suger" m.m

Jo, vet att det har något slags antivirus i sig. Men jag vill ha AVG för säkerhets skull. Processorn jobbar inte så mycket mer med båda på sammtidigt.

 

Kan tillägga att Comodo Firewall har en bra funktion.

Defence: Det kan man ha på för att skydda sig mot skadliga program som försöker qa över musen, tangentbord eller ändra något. När man använder något program som man vill för alltid tillåta så sätter man bara Defence i training mode. Sen ställer man tillbaka Defence till Safe mode för att det ska skydda igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Jag behöver inget antivirus, för att jag är så smart så jag laddar inte hem filer på limewire som är 10kb.

 

Om jag någonsin har virus så laddar jag hem en Kaspersky trial och tar bort viruset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver inget antivirus, för att jag är så smart så jag laddar inte hem filer på limewire som är 10kb.

 

Om jag någonsin har virus så laddar jag hem en Kaspersky trial och tar bort viruset.

Man kan få virus fast än att man inte laddar ner något ;).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...