xSaaamii Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 28 Weks later !, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Min är typ Eurotrip fast jag har inte sett den på länge :( ;| Typ The Green Mile, Donny Darko, The Others m.fl.The Green mile är lite sorlig :( @bilking P13, LOL. I går var du P11. OnT: 1408 är bra. Och Hitman och The Truhman show. Redigerat 17 Juli 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Kingdom Of Heaven, så j*vla bra. Och Arn Tempelriddaren, är också j'vligt bra. Men KoH är en klass för sig själv. Redigerat 17 Juli 2008 av IroN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BerryChan Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 jaa då måste jag säga: Enter The Dragon! B) Gryym! :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Scarface ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Såg V för Vendetta för inte så länge sen, den är nu min favoritfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Cannonball Run , Saving Private Ryan , Forrest Gump , Transformers , mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 V for Vendetta är extremt bra, grymt underskattad. Kingdom of Heaven suger imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Av alla de filmer som jag sett så måste nog Hancock vara den bästa som jag sett! Hancock Trailer Se den och ni bara måste se den!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Van Helsing Älska varulvar o vamyrer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 The Green Mile, Donnie Darko, V för Vendetta, Batman The Dark Knight<333 och Yrrol The Dark Knight e nog f*n den bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Ledsen men det är för svårt val, gillar as många filmer. Men jag är ett stort f*n av Saw filmerna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.