swagzter Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Hejsan! Nu har jag lagt upp TheXboxWorld.se.nu !! Sorry för att förra tråden låstes och att jag la ner sidan, och det var faktist inte för att ni klagade ^^ , utan för att jag inte orkar ha en hemsida, men nu har ja tänkt lite och vill ha den :P ! Så nu är sidan uppe igen! Och ja, det är inte kodat rent i HTML utan gjort i program MEN INTE GRATIS TEMPLATE!!!!!!! Hoppas ni inte blir för arga ;: ... LÄNK: www.TheXboxWorld.se.nu MvH Alexander P12! Redigerat 10 Juli 2008 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Trevlig sida. Tycker dock att det är lite för dålig res. på kanterna och bilderna. Skulle behövt en gnutta Photoshop magi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Haha hur visste du att jag gjorde bilderna i photoshop :huh: .. Fast jag fattar inte riktigt vad du menar :rolleyes: Skulle du kunna förklara lite bättre?? MvH Alexander P12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 jag tycker att xbox 360 logan är lite dålig kvalite, och att du borde centrera sidan eller så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Jag rekommenderar inte direkt att du lägger upp Gamereactor-recensioner (och annat kopierat material), men annars ser det helt okej ut. Redigerat 10 Juli 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Okay ska tänka på era "påpekanden" :P ... Xbox 360 loggan har jag tänkt att göra en "Glow" effekt bakom så att det vita streket runt loggan kommer bort m.m ;| ! Och nej, det kanske inte är så bra att ta Gamereactor grejsimojser men när jag testade att göra en egen recension så blev alltiing bara pangkaka . Med andra ord så är jag inte en duktig recesent... Jaja tackar för den finfina kritiken ^_^ ! OCH JUSTE! Nu är forumet uppe, kanske inte det snyggaste eller bästa men det får duga (Gjort på Egetforum.se :visslar:) MvH Alexander P12! :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Att kopiera recensioner utan att lägga till varifrån och av vem den är gjord av är direkt stöld. Kan du inte skriva recensioner själv så har du valt fel hemsida att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Xet är dåligt klippt i loggan, gillar heller inte texten i navigatorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Angående Recensionerna kan du skriva typ "Denna recension är skriven av *namn* från *där du tog den* och jag tar inte åt mig någon ära för den" eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Angående Recensionerna kan du skriva typ "Denna recension är skriven av *namn* från *där du tog den* och jag tar inte åt mig någon ära för den" eller något liknande. Ja, men då är ju frågan- Varför skulle någon då komma till hans sida för att läsa recensioner och inte bara till Gamereactor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Angående Recensionerna kan du skriva typ "Denna recension är skriven av *namn* från *där du tog den* och jag tar inte åt mig någon ära för den" eller något liknande.det står ju typ " Källa: Gamereactor.se (Skrivet av Mikael Sundberg" I slutet av recensionerna Fast jag tycker det är skummt att du har reklam åt höger frivilligt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Ja, som Overkill sa så står det Källa: Gamereactor.se (Skrivet av [NAMNET]) .. Det där med reklam flivilligt, tycker jag vell nästan bara passar in ^_^ ... MvH Alexander P12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.