TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Angående Recensionerna kan du skriva typ "Denna recension är skriven av *namn* från *där du tog den* och jag tar inte åt mig någon ära för den" eller något liknande.det står ju typ " Källa: Gamereactor.se (Skrivet av Mikael Sundberg" I slutet av recensionerna NU ja, han läste ju och ändrade ;) Tycker ändå att det är väldigt lågt att lägga upp andras arbete. Ska du ha recensioner på din sida så borde du skriva dem själv, inte kopiera andras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Om du inte själv är duktig på att skriva dem (som du sa) så kan du alltid fråga någon kompis, eller internetvän om de skulle vilja skriva en recension. Sen skriver du bara vem som har skrivit det men det blir ju absolut mer personligt med en recension som inte finns på någon annan sida. Det är ju meningen med en hemsida. Inte att du ska hitta allt annat som redan finns överallt annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Om du inte själv är duktig på att skriva dem (som du sa) så kan du alltid fråga någon kompis, eller internetvän om de skulle vilja skriva en recension. Sen skriver du bara vem som har skrivit det men det blir ju absolut mer personligt med en recension som inte finns på någon annan sida. Det är ju meningen med en hemsida. Inte att du ska hitta allt annat som redan finns överallt annars! Precis. Sen kan man ju lägga in något som "Äger du det här spelet? Skriv en recension!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Ni grabbar e smarta ni ^^, .. Men det har ALLTID stått "Källa: Gamereactor.se (skrivet av [namnet])!!! Jaja jag ska försöka att skriva en recension ... imorgon ^_^ ... Men var berädd på att det kanske inte blir den bästa ;: ... MvH Alexander P12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Ni grabbar e smarta ni ^^, .. Men det har ALLTID stått "Källa: Gamereactor.se (skrivet av [namnet])!!! Jaja jag ska försöka att skriva en recension ... imorgon ^_^ ... Men var berädd på att det kanske inte blir den bästa ;: ... MvH Alexander P12!Gå för f*n inte och förolämpa mig nu, jag var ju inne på sidan och kollade ifall du skrivit källa på recensionen eller inte innan jag skrev här. Har du så svårt för att skriva så lägg ner hela sidan (Och låt den vara nere denna gången). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 ska inte den här tråden vara på feedback? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Ja, som dom andra säger din sida börjar se ut som SpelNytt (intechs gruppforum)... Du borde ha som på fuska att man skickar in . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 ska inte den här tråden vara på feedback?Jo.Flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 MovieMe: Va knäppt o.O ! För jag kommer starkt ihåg att jag skrev "Källa........." redan på första recensionen jag la upp! Och tror du jag tänker lägga ner min sida bara för att du inte gillar den :closedeyes: ?? NEJ! Overkill: Ja, det kanske jag skulle ta att göra ... Men vet inte riktigt hur.. Tänkte kanske göra som en gästbok där man skriver recension! .. Låter det som en bra ide? MvH Alexander P12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) Men *****! Du kan inte bara ta en recension och sen skriva källa! Eftersom ägaren till recensionen innehar copyright på den, du måste fråga han om du får ta recensionen och använda den i kommersiellt syfte! Om du inte har frågat han och använder den iallafall, det kvittar om du skrivit källa, då har du brytit mot Copyright lagen. EDIT: Jag hade fel, men det är fortfarande lågt. Redigerat 14 Juli 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Då är ju många av de Recensioner på fuska också "olagliga" då jag tror att många kopierat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Då var hela spelnytt olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.