swagzter Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Nu har en kille skickat in 2 recensioner på min sida så nu finns det 2 stycken recensioner till ^^, .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Alla recensioner är skräp.. Det står ju "Spelet är så bra blablablablabla" Det är ju bara reklam och fördelar. En recension ska ju innehålla fördelar, nackdelar och förklaringar till båda- Och i de flesta fall skrivs även en sammanfattning som kan ge läsaren ett snabbt intryck av spelet. Det du har nu kan passa som beskrivning av spelet kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Jopp, inte så bra recensioner (Observera att de ej är skrivna av mig) ! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Skulle vara kul att veta om någon faktist är inne på min hemsida ?? ... Lite meningslöst att skriva om ingen kollar x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Nej, ingen är inne på din sida -.- Det som finns där är samma sak som man hittar på andra, bättre spelsidor- som även har mycket mycket mer (och bättre) material. Du har gett dig in på ett svårt territorium och verkar inte ha vad som krävs för att hålla dig över ytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Ok :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Den var rätt fin 7/10 får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Ok ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.