Gäst ROBLOX Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 kan jag joina? combat level: 52 att:43 def:43 str:44 range:40 heter slope27 på RS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Beror på, range och amge level? Edit: Menade Xantus, Roblox: Nepp tyvärr. Levla först så kanske. Redigerat 15 Juli 2008 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Luxaxix vad heter du på RS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Luxaxix vad heter du på RS?Gissa... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Luxaxix vad heter du på RS?Gissa... :rolleyes: Luxaxix? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Beror på, range och amge level? Edit: Menade Xantus, Roblox: Nepp tyvärr. Levla först så kanske. :( men har jag en bra range lvl? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Beror på, range och amge level? Edit: Menade Xantus, Roblox: Nepp tyvärr. Levla först så kanske. :( men har jag en bra range lvl? :rolleyes: Nej, inte om man jämför med min xD... Redigerat 15 Juli 2008 av Ozt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Beror på, range och amge level? Edit: Menade Xantus, Roblox: Nepp tyvärr. Levla först så kanske. Min mage o ranged suger men ska träna upp. Har inte så mycket pengar nu. På bilden står det 75 str, men tränade upp igår till 76! Redigerat 15 Juli 2008 av xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Beror på, range och amge level? Edit: Menade Xantus, Roblox: Nepp tyvärr. Levla först så kanske. :( men har jag en bra range lvl? :rolleyes: Nej, inte om man jämför med min xD... vad är din RANGE lvl då? fast min bror som spelare runescape har typ 60 i range! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Beror på, range och amge level? Edit: Menade Xantus, Roblox: Nepp tyvärr. Levla först så kanske. :( men har jag en bra range lvl? :rolleyes: Nej, inte om man jämför med min xD... vad är din RANGE lvl då? fast min bror som spelare runescape har typ 60 i range! Min range är 71, som jag har skrivit ovanför. Finns mer stats där också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Beror på, range och amge level? Edit: Menade Xantus, Roblox: Nepp tyvärr. Levla först så kanske. :( men har jag en bra range lvl? :rolleyes: Nej, inte om man jämför med min xD... vad är din RANGE lvl då? fast min bror som spelare runescape har typ 60 i range! Min range är 71, som jag har skrivit ovanför. Finns mer stats där också. oh f***........man jag kan typ inte spela så mycket dator (brorshan är RS NÖRD) så jag har inte så mycket tid att spela runescape pch träna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Detta är vad du får för 160k och lite hårt arbete :) Redigerat 15 Juli 2008 av Ozt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg