TheGreatest Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 spela nåt f2p spel då D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Spela Entropia Universe, världens dyraste spel men du behöver inte betala för den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 (redigerat) Vafan börja scamma kineser då och få lite extra inkomst, eller tanka hem olagligt. Ingenting är gratis! Redigerat 13 Juli 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 om du vill ha ett stort onlinespel som inte kostar så är Guild Wars ett förslag. Men guildwars är så urtråkigt -.- Man kan bara bli level 20 och några missions , det var inget bra förslag för nån som vill ha mycket för pengarna, Du måste vara helt jäkla hjärndöd om du har provat det. Guild Wars är ett av de absolut bästa spelen någonsin, av ett flertal orsaker som jag inte har tid att skriva nu. Hur långt kom du i Guild Wars, om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 om du vill ha ett stort onlinespel som inte kostar så är Guild Wars ett förslag. Men guildwars är så urtråkigt -.- Man kan bara bli level 20 och några missions , det var inget bra förslag för nån som vill ha mycket för pengarna, Du måste vara helt jäkla hjärndöd om du har provat det. Guild Wars är ett av de absolut bästa spelen någonsin, av ett flertal orsaker som jag inte har tid att skriva nu. Hur långt kom du i Guild Wars, om jag får fråga? Och Guild Wars är gratis då de gjort så att man endast kan se andra spelare på vissa platser, då belastas inte servrarna lika hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Smaken är som baken liksom, man kan inte säga att ett spel suger bara för att man inte gillar det alla spel har sin charm som t.ex GuildWars fastnar en hel del människor för, medans andra inte gör det helt enkelt. likadant med WoW och Conan och liknande spel. jag stör mig inte på spel som har månadskostnad jag stör mig mer på folk som säger att spel suger bara för att man inte tycker om spelen/spelet..... ...som jag hörde på en tattoo-studio "skönheten sitter i betraktarens ögon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 om du vill ha ett stort onlinespel som inte kostar så är Guild Wars ett förslag. Men guildwars är så urtråkigt -.- Man kan bara bli level 20 och några missions , det var inget bra förslag för nån som vill ha mycket för pengarna, Du fattade nog inte hur guild wars funkar. det är ett av dom bästa spel som någonsin har gjorts. Spelet är inte gjort för att man ska ha hög lvl för att vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 det kräver en aning baktanke med sina Skills och attribute points Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 det är ett mer krävande spel (av spelaren) så därför kan ju vissa noobs tycka det är tråkigt eftersom det inte är ett "trycka på 2 knappar och grinda lite och automatiskt bli bra" spel. alla vapen har samma dmg och likadant med armor(max vapen/armor) så det är egentligen bara spelaren som det hänger på. känner du att du är en sån som brukar har svårt med spel i vanliga fall eller bara är väldigt dålig så rekommenderar jag inte gw för dig. men om du är en bra spelare så ska du nog tycka gw är riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Som rubriken. Är det nån som håller med om det? Te.x wow kostar 100kr i månaden hur mycket blir det på 1år? Warhammer online kommer kosta pengar. Är det värkligen ingen som håller med man kan ju använda pengarna till nått annat nytigt. Hoppas nån håller med. 1200 spänn om året, en tiondel av vad jag får .. har inte mycket annat att betala för än nåt klädesplagg o nåra mobilräkningar att betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.