Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vad ska man göra med det där resistance-grejen och target-zone. eller, vad går allt ut på, vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Fattar inte vad du menar , berätta lite bättre tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 ja, förlåt det blev lite rörigt. På Eatsern Europe-uppdraget, finns det ju nåt så kallat "recistance", vad är det egentligen man ska göra med det/dom.1. Ska man döda dom eller vad? 2. Och hur vet man exakt var dom är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Det uppdraget kan vara svårt. Du ska följa efter dom till deras gömställe. Du har fått någon sorts interopter eller vad det kallas som läser in PMC radion. Men den är ren skit tycker jag. Spela om uppdraget och gå några steg så kommer det en kort film om när man ser resistance snubben gå. Sen så är det bara att följa efter honom. Och söva vakterna och inte bli upptäck. Men om du blir upptäckt, så söv honom med. Sen så väcker du honom och gömmer dig igen. Det brukar jag göra. Hoppas problemet är löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Ja du fick en bra beskrivning av Scarlet, jag tänkte bara ge dig en till så du kanske förstår det helt och hållet. Du får en avlyssnar "sak" som du ska använda som item, medans du går runt lite, sedan så kommer den få singnal och så får du på mapen vilket specefikt områda du ska leta efter Resistance mannen är, när du hittar han förfölj honom så gått du kan (ibland visslar han så du kan lättare hitta han ifall du tappat bort han). Var redo att söva folk, och se upp för patrolerande bilar. Tillslut stannar han upp vid en dörr så kommer en cut scene. Tråkigt och bara ett förvirrande uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ok, tack för beskrivningen, men det är den här typens uppdrag jag hatar, men det får väl gå så länge det inte kommer för många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 När du kommer till bilpatrullerna så bytte jag till octo camo för att lättare kunna undvika dem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Haha, det jag haft hela tiden, gör de nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Nej, men jag tror det är tänkt att man ska gå runt i Suit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Whatever? Testar det då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fanofaik Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 hur gör man på vamp jag blir helt galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Skjut honom tills han "dör", sen springer du fram och tar ett grepp bakifrån. Sen stoppar du in en syringe i honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.