Hoppa till innehåll

Metal Gear Solid 4


Sandflygaren
 Dela

Rekommendera inlägg

Det uppdraget kan vara svårt.

 

Du ska följa efter dom till deras gömställe. Du har fått någon sorts interopter eller vad det kallas som läser in PMC radion.

Men den är ren skit tycker jag. Spela om uppdraget och gå några steg så kommer det en kort film om när man ser resistance snubben gå. Sen så är det bara att följa efter honom. Och söva vakterna och inte bli upptäck.

Men om du blir upptäckt, så söv honom med. Sen så väcker du honom och gömmer dig igen. Det brukar jag göra.

Hoppas problemet är löst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja du fick en bra beskrivning av Scarlet, jag tänkte bara ge dig en till så du kanske förstår det helt och hållet.

Du får en avlyssnar "sak" som du ska använda som item, medans du går runt lite, sedan så kommer den få singnal och så får du på mapen vilket specefikt områda du ska leta efter Resistance mannen är, när du hittar han förfölj honom så gått du kan (ibland visslar han så du kan lättare hitta han ifall du tappat bort han). Var redo att söva folk, och se upp för patrolerande bilar. Tillslut stannar han upp vid en dörr så kommer en cut scene.

 

Tråkigt och bara ett förvirrande uppdrag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...