WASD Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 När man ser på filmer ser man ju ofta att en person drömmer att 2 andra personer gör något och sedan vaknar personen upp, men om jag tänker efter så har alla mina drömmar jag drömt utspelat sig där jag är och att jag är mig själv. Är det någon här som drömt som en annan person eller sätt en annan person utan att man själv varit där i drömmen? kanske lite svårt att förklara men ni förstår nog :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 När man ser på filmer ser man ju ofta att en person drömmer att 2 andra personer gör något och sedan vaknar personen upp, men om jag tänker efter så har alla mina drömmar jag drömt utspelat sig där jag är och att jag är mig själv. Är det någon här som drömt som en annan person eller sätt en annan person utan att man själv varit där i drömmen? kanske lite svårt att förklara men ni förstår nog :) Jag har :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag drömmer alltid om mig själv. x) Dock väldigt väldigt skruvade drömmar, men det hör inte hit. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 jag drömmer ibland att jag är någon annan, fast då är jag fortfarande mig själv, typ. alltså jag är jag fast jag är någon annan bara. sen förvandlas alltid den andra som jag är till mig själv senare i drömmen. men aldrig att jag själv inte är med i mina egna drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Man kan ju drömma om saker man har varit med om, asså ifrån ens egen ögon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag tror nog att jag har haft drömmar om andra personer än mig själv, men händer inte alls ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Man drömmer nog alltid att man är sig själv eller någon annan... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Jag tror nog att jag har haft drömmar om andra personer än mig själv, men händer inte alls ofta.är du de andra då eller är du/"din själ" inte alls närvarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) Man är alltid DÄR i drömmen, men man kan mycket väl vara något annat än sig själv. I en av mina drömmar var jag en jude på tåg till ett koncentrationsläger lol :P Ibland kanske du tillochmed inte ens har någon fast kropp. Redigerat 14 Juli 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Det jag tänkte på är att går det att drömma att man bara är en kamera liksom^^ som man ser i filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 drömer altid om mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.