Hoppa till innehåll

Nya Runescape Hd! :d


xantus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ett stort LOL på mig! JAg behövde nog bara uppdatera JAva versionen för att få det att funka... =)

Ja, vissa behöver det efter som att det är ny grafik os.v., då kanske det behövs en nyare version av Java.

Jag var också tvungen att uppdatera före.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så kungligt med HD , på tiden att de updaterar grafiken.

 

men kan de inte släppa Fullscreen för f2ps???? det skulle ju vara hur grymt som helst!

Advert på toppen av f2p clienten måste synas annars skulle inte f2p finnas och då skulle det bara vara member :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bevis att free palyers får full-screen om ett tag...

 

Please be aware that the fullscreen mode of RuneScape HD is NOT currently available to free players - it continues to be a members-only benefit. We are looking at the possibility of a fullscreen mode for free players, with adverts displaying in the fullscreen window; for now, however, RuneScape HD's range of graphical improvements are ready to be explored by everyone.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bevis att free palyers får full-screen om ett tag...

 

Please be aware that the fullscreen mode of RuneScape HD is NOT currently available to free players - it continues to be a members-only benefit. We are looking at the possibility of a fullscreen mode for free players, with adverts displaying in the fullscreen window; for now, however, RuneScape HD's range of graphical improvements are ready to be explored by everyone.

Det står att de letar efter möjligheter att ge det till f2p.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det jagex inte förstår är att reklamen fortfarande går i bakgrunden, bara att man kör fullscreen genom webbläsare Och på webbsidan där reklamen finns. Och det faktum att dom redan tjänar miljoner på Membership, så vad är ideén med reklam för f2p?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det jagex inte förstår är att reklamen fortfarande går i bakgrunden, bara att man kör fullscreen genom webbläsare Och på webbsidan där reklamen finns. Och det faktum att dom redan tjänar miljoner på Membership, så vad är ideén med reklam för f2p?

För att få ännu mer pengar kanske?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det jagex inte förstår är att reklamen fortfarande går i bakgrunden, bara att man kör fullscreen genom webbläsare Och på webbsidan där reklamen finns. Och det faktum att dom redan tjänar miljoner på Membership, så vad är ideén med reklam för f2p?

För att få ännu mer pengar kanske?

 

LOl, :P rätt. =)

 

Men, du kevve bli member?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nya grafiken pajar min dartor, ändå fast ja gahr det som behövs, vf? :S

 

EDIT: kan iten f2p ha som member...chattrutan genomskinlig och skillen och de längst ner?....

Redigerat av elin1101
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...