Hoppa till innehåll

Nya Runescape Hd! :d


xantus
 Dela

Rekommendera inlägg

JaGeX är äkta idioter.

När jag först blev member och läste igenom 'Members Benefits' så konstaterade dom att det INTE skulle komma några mer uppdateringar för F2P. Sedan dess har dom fått Duel arena, clan wars, achievement diary, RuneScape HD (SOM MEMBERS HAR BETALAT FÖR), Fist of Guthix och mycket mer.

Vi members betalar varje månad, och dessa pengar ska gå till att utveckla spelet, för oss members.

 

Fyfan för Jagex ibland.

Om du tycker det är så dåligt sluta vara member då,ingen tvingar dig!(antagligen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har fixat nya Java och efter jag har loggat in så kommer det upp någon skum hs_err_pid1156.log

Alltså webbläsaren stängs av och den där filne kommer på skrivbordet. Vilket är väldigt skumt. Står massa skumma saker där. Någon som kan hjälpa mig eller har samma fel?

Jag har gjorrt en sak med mitt java, jag skrev in en kod i java konsolen som gjorde att java fick mer utrymma och nu laggar rs exakt ingenting.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd firefox om du inte gör det, jag använde internet explorer och det krashade hela tiden och visade denna error rapport, sedan bytte jag till firefox 3 och då slutade det.

 

 

Någon mer än jag som hade snö på Rs idag runt 22 tiden? Spelade på HD

 

post-68240-1218058830_thumb.jpg

 

Bug antagligen, eller så har du ändrat grafikinställningarna?

 

Fast jag tror jag håller mig till bug för du är ju utanför fally

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...