Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Nepp det är sant :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ett stort LOL på mig! JAg behövde nog bara uppdatera JAva versionen för att få det att funka... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ett stort LOL på mig! JAg behövde nog bara uppdatera JAva versionen för att få det att funka... =)Ja, vissa behöver det efter som att det är ny grafik os.v., då kanske det behövs en nyare version av Java.Jag var också tvungen att uppdatera före. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 så kungligt med HD , på tiden att de updaterar grafiken. men kan de inte släppa Fullscreen för f2ps???? det skulle ju vara hur grymt som helst! Advert på toppen av f2p clienten måste synas annars skulle inte f2p finnas och då skulle det bara vara member :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Bevis att free palyers får full-screen om ett tag... Please be aware that the fullscreen mode of RuneScape HD is NOT currently available to free players - it continues to be a members-only benefit. We are looking at the possibility of a fullscreen mode for free players, with adverts displaying in the fullscreen window; for now, however, RuneScape HD's range of graphical improvements are ready to be explored by everyone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Bevis att free palyers får full-screen om ett tag... Please be aware that the fullscreen mode of RuneScape HD is NOT currently available to free players - it continues to be a members-only benefit. We are looking at the possibility of a fullscreen mode for free players, with adverts displaying in the fullscreen window; for now, however, RuneScape HD's range of graphical improvements are ready to be explored by everyone. Det står att de letar efter möjligheter att ge det till f2p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Men det jagex inte förstår är att reklamen fortfarande går i bakgrunden, bara att man kör fullscreen genom webbläsare Och på webbsidan där reklamen finns. Och det faktum att dom redan tjänar miljoner på Membership, så vad är ideén med reklam för f2p? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Men det jagex inte förstår är att reklamen fortfarande går i bakgrunden, bara att man kör fullscreen genom webbläsare Och på webbsidan där reklamen finns. Och det faktum att dom redan tjänar miljoner på Membership, så vad är ideén med reklam för f2p?För att få ännu mer pengar kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Men det jagex inte förstår är att reklamen fortfarande går i bakgrunden, bara att man kör fullscreen genom webbläsare Och på webbsidan där reklamen finns. Och det faktum att dom redan tjänar miljoner på Membership, så vad är ideén med reklam för f2p?För att få ännu mer pengar kanske? LOl, :P rätt. =) Men, du kevve bli member? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) nya grafiken pajar min dartor, ändå fast ja gahr det som behövs, vf? :S EDIT: kan iten f2p ha som member...chattrutan genomskinlig och skillen och de längst ner?.... Redigerat 20 Juli 2008 av elin1101 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Fungerar perfekt för mig, men hatar dom nya full hjälmarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 nya grafiken pajar min dartor, ändå fast ja gahr det som behövs, vf? :S EDIT: kan iten f2p ha som member...chattrutan genomskinlig och skillen och de längst ner?.... Kan du alltså spela hd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg