Sidney Skrivet 15 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Så som jag ser det är det enda rätta att köpa ett Ps3 (som kommer vara som bäst om ca 2år enligt mig) och behålla mitt Xbox 360 (som är bäst just nu enligt mig). Vilka sple ska man köpa till Ps3 då? Funderar på: Uncharted: Drake's Fortune, Motorstorm och MGS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 öhm? kupp? förut hatade ni verkligen ps3, hur har ni ändrat åsikt. Jag vet inte vilka sorts spel ni gillar, men Little big planet är för coolt. Motorstorm suger, om du ska ha motorstorm. Köp gt5 p istället. och recistance fall of man suger också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Jag har faktiskt aldrig sagt att Ps3 suger eller att jag hatar det. Har aldrig gett mig in i någon sån diskussion då de aldrig leder någonvart. Fattar inte vad alla ser hos Little Big Planet. Ifall jag skulle köpa GT5 P så väntar jag hellre till slutet av 2008 då hela spelet släpps. Tycker det är för verkligt (tråkigt) och så är Motorstorm ett spel jag har gått och sucktat efter sen jag såg bilderna och trailers av spelet. Vad är Recistance fall of Man? Det är väldigt många här på forumet som nämnt spelet, men vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 ett skitspel, man ska döda några utomjordingar eller så, som håller på att ta över (har tagit över) och då plötsligt reser sig de sista militärerna. och du är en utav dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) lyssna gör dig medlem på tradera och sälj sak för sak det finns personer som är desperata på ett gta iv sälj ditt för 400:- som sagt sälj allt där du kan käna 5000 Redigerat 16 Juli 2008 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Säljer inte Gta Iv för 400:- på blocketdå jag kan få 450:- för det på EbGames :P . ORkar inte sälja på tradera. Så mycket pengaöverföring, det kanske blir fel i posten när jag skickar så varan kommer bort blablablaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Playstation 3 är ju mer inne än 360, sen kommer det säkert en ny 360 snart. /Smacky ak.a Smcky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Ska försöka greja en Ps3 och ha kvar mitt Xbox 360. Fyller år i Oktober. Xbox 360 kom ut i slutet av år 2006. Playstation 3 kom ut i början av år 2007. Alltså skljer det bara ingefär 1,5 år mellan de två konsollerna. En generations konsoller brukar hålla iallafall i 7-8år. Xbox 360 är inte ute. Redigerat 18 Juli 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Playstation 3 är ju mer inne än 360, sen kommer det säkert en ny 360 snart. /Smacky ak.a Smcky Not really. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Det handlar ju helt enkelt vad du vill. Jag hade sålt alla saker med xbox 360 eftersom det har varit ute ganska länge och kommer säkert komma ett nytt om ett år. Köper du playstation 3 så kan du ju ha det i flera år för att det ska vara "inne" grejen. Visst finns det fler spel till xbox 360 men vänta till hösten så ska du få se vad många spel det finns då! :) Självklart så säger ju alla xbox f*n att du ska ha kvar det medan alla playstation 3 fans säger att du inte ska ha. Så jag tycker du ska bestämma själv och tänk efter innan du köper ett PS3 eller har kvar xbox! Med vänliga hälsningar, Smcky! 360? Ute? Lol. Playstation 3 är ju mer inne än 360, sen kommer det säkert en ny 360 snart. /Smacky ak.a Smcky Not really. 360 e ju mer inne än ps3 ffs och vad kan det bero på? jo att ps3 har inga roliga spel fatta det. Skicka 1 miljon arga brev till sony så kanske de fixar nåt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.