Hoppa till innehåll

Prayer


Luxaxix

Rekommendera inlägg

Jag undrar lite över det här med prayer. Jag har väldigt låg prayer och vill gärna levla upp till 46. Jag är 25 nu. 54 i cb lvl. Har testat vid hill giants, men det är så svårt att få någon jätta att slåss mot. Kör lite i edgeville där det finns ca 8 män. Det går rätt fort, men vanliga ben ger itne så myket. Jag vet att det funnits en bone yard i wildy, men vet inte om den finns kvar, någon som vet?

 

Så, när ni svarar så skriv vilket f2p ställe som är bäst att skaffa ben på för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ROBLOX

Köp dom annars går det inte fort.

ja! det snabbaste sättet är väll att köpa ben..? så gör jag...fast man borde ha mycket gp (pengar) fast....man kan ju döda hill gigants :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Big bones kostar runt 200-300 gp tror jag. Vanliga bones kostar inte mycket under 20 gp. Av vanliga Bones får man under 10 xp (Är lite osäker) Av big bones får man runt 30-50 XP tror jag. Rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här ligger det till

 

Vanliga bones får man 5.5exp av per ben och kostar 70-92 coins ungefär.

 

Big bones får man 15exp av per ben och kostar 200-300 coins ungefär.

 

Att köpa coins är det lättaste sättet att käna prayer exp på, men det är också väldigt, väldigt dyrt. (beroende på hur mycket prayer man vill ha)

 

Om du inte har gjort restless ghost (quest) Gör det för då får man prayer exp.

 

 

Annars kan du gå till wildy där finns det 2 giant hills. Du kan döda =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här ligger det till

 

Vanliga bones får man 5.5exp av per ben och kostar 70-92 coins ungefär.

 

Big bones får man 15exp av per ben och kostar 200-300 coins ungefär.

 

Att köpa coins är det lättaste sättet att käna prayer exp på, men det är också väldigt, väldigt dyrt. (beroende på hur mycket prayer man vill ha)

 

Om du inte har gjort restless ghost (quest) Gör det för då får man prayer exp.

 

 

Annars kan du gå till wildy där finns det 2 giant hills. Du kan döda =)

Äntligen någon som skrev rätt...

Men du har ju rätt mycket pengar lux så köp dom för amrket , det borde funka bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ztrial

om du blir member så skulle du kunna döda green dragons och tjäna pengar eller att träna i prayer.man tjänar riktigt bra om man säljer dragon bones du får typ 2k ea eller så kan du träna i prayer då får du också mycket prayer xp :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...