Blitzcat Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Hej, jag såg en Björn Gustavsson-film på Youtube, och då ser jag massor av kommentarer som "Björn Gustavsson är tråkig och uttjatad, han vet inte hur man levererar humor som håller" Jag kan nog hålla med i det här väldigt mycket, man såg honom hela tiden i TV en period, och då tröttnade jag till slut på honom och ville inte se honom mer. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Han var kul i Melodifestivalen, men det var väl ända gången han va kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Det är bögvarning på honom nu :( Alla tjejer är typ kära i honom. DOm hade ingen aning vem det var medans vi killar skrattar åt : "AMEEHDURRÅÅ?" och "DU anders, du är precis som en priest som inte healar" UTE gmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Björn var väll rolig i början, men han blev allt mer tråkig, han kan vara rolig ibland, men nu, idag så är han överskattad. Hans fans är ju fjortisar, som blev galna utav skratt när han gjorde sitt pubertets tal, alla skrattade..Jag? Jag hade bytt kanal redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 själv tycker jag aldrgig att han har varit rolig har aldrig skrattat åt han, men hans far äger (son far son son, fyfan vilken lögn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Han har varit överskattad länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Han har alltid varit överskattad, jag har aldrig riktigt gillat honom............................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... ..................................................................................................... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Han är rolig fast kommer nog inte bli lika älskad när han kommer tillbaka från "semestern" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Han suger rejält, grymt överskattad av Stockholmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Johan glans är ungefär 232X bättre än Björn Gustavsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Johan glans är ungefär 232X bättre än Björn Gustavsson.Amen, och Mangus Betener (staving?) vuxen skämt ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Johan glans är ungefär 232X bättre än Björn Gustavsson.Amen, och Mangus Betener (staving?) vuxen skämt ftw Nu hänger jag inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.