MentalogisT Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 The kings of Debatting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Självfallet så tycker jag att Björn Gustavsson är helt ute. Var ganska kul i början men det vart lite för mycket ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 orkade inte läsa hela tråden, men får la säga mit BJÖRN GUSTAFSON SUGER!! Robert Gustafson, Johan Glans, Magnus Betner, Johan Rheborg äger alla i Parlamentet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Han är rätt rolig och begåvad,men när nått blir överskattat känns det sämre än det är tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 jag tycker han är j'vlit tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Han var kul i Melodifestivalen, men det var väl ända gången han va kul?Håller med :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.