Relaxer Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Vurtne är bara en av dom skönaste wow spelarna som finns, har ni inte sett honom är detta en av dom roligare;) Han e grym på wow och grym på att göra filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Vurtne är bara en av dom skönaste wow spelarna som finns, har ni inte sett honom är detta en av dom roligare;) Han e grym på wow och grym på att göra filmer. O.o nice mage! skills som f*n. du kola den jag postade några minuter innan din effekter allt är as grymt gjort) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Han är bra, men jag tycker Evertras är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Vurtne kör ju tydligen på Outland nu, min mainserver.. har dock glömt hans nya namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) Den är ganska gammal nu men visst han var väll bland dom bästa mages som finns och har frapsat också :) Redigerat 16 Juli 2008 av Spliffor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) Men vafan? Har han inte raderat sin användare? OnT : I <3 Vurtne. Han är inte jätta bra geard. Men han är världens bästa spelare på spelsättet, inte på gubbe. Men han raderade Vurtne för 6 månadersedan? Creepy :S Redigerat 16 Juli 2008 av IroN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 han raderade / slutade på den när han var lv 67 eller 66 på slutet av hans sissta pvp film Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Nej det gjorde han inte, han bytte hemligt till en server som jag inte tänker berätta här. Har honom på MSN ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Nej det gjorde han inte, han bytte hemligt till en server som jag inte tänker berätta här. Har honom på MSN ;) Zomg, du är fett ball :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Nej det gjorde han inte, han bytte hemligt till en server som jag inte tänker berätta här. Har honom på MSN ;) Men filmen där han raderade Vurtne? MIna kompisars idol är faktist Vurtne. En sak är kul, hans IRL kompisar är Alliance och han äger skiten ur dom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Vurtne kör ju tydligen på Outland nu, min mainserver.. har dock glömt hans nya namn Nej det gjorde han inte, han bytte hemligt till en server som jag inte tänker berätta här. Har honom på MSN lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Nej det gjorde han inte, han bytte hemligt till en server som jag inte tänker berätta här. Har honom på MSN ;) Jag såg det. Han tryckte inte på radera. Han klippte ihop den. Men han har sån j*vla skills. Alla bra spelare är svenskar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg