Hoppa till innehåll

Starta Klan?


Kuddie
 Dela

Rekommendera inlägg

Pro 50 vill gärna möta er i Clan Wars ikväll klockan 21.00 på World 67. Befinn er i Clan Wars lobbyn vid den tiden och snacka med mig (Luxaxix) så får ni en inbjudan till fight. Ni har ju trots allt redan 3 medlemmar... ;)

 

LOl, är du som har den där range lr mage klanen lr? :P

 

En clan med bara rangers och mages är död på ett par sekunder. Självklart har vi både meeles, rangers och mages.

 

Hmm, ok :P jag fick ju inte joina er =( bara för att min mage o range va dålig :P

 

den andra clanen var jag inte me i <_< jag fick inte

 

Oft:kan du sluta vara sur för det snart?! Jag har redan förklarat för dig att du inte uppfyller minst 2 av 3 krav!!!

 

Btw:lycka till med Clanen, Damel

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Pro 50 vill gärna möta er i Clan Wars ikväll klockan 21.00 på World 67. Befinn er i Clan Wars lobbyn vid den tiden och snacka med mig (Luxaxix) så får ni en inbjudan till fight. Ni har ju trots allt redan 3 medlemmar... ;)

 

LOl, är du som har den där range lr mage klanen lr? :P

 

En clan med bara rangers och mages är död på ett par sekunder. Självklart har vi både meeles, rangers och mages.

 

Det är den inte alls inte om man har äkta mages :P

Om du menar Mages som bara står kvar och fortsätter skjuta earth bolt eller något förstår jag dig men om dom har ancient så går dom inte ner på några sekunder :P Jag och min kompis var på castle wars med bara vi två och vi ägde fyra lvl.80.. Det var inte svårt så har man taktik som mage och om man är p2p så är det lätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...