Blitzcat Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :) Gl hf med arena. Stormscale är bra om du vill spela mot europas mest skillade Arenateams. Rankade högst i Europa. Är du horde? Jag spelar på motsatsen. I min BattleGroup så är folk med 1550 rating rankade. Zomg. Spelar på Cyclone (EU;s svåraste battlegroup), dock så dominerar Stormscale topplistorna där. Cyclone's Arena ladder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P dåligt namn på en mage... borde varit warlock.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :) Gl hf med arena. Stormscale är bra om du vill spela mot europas mest skillade Arenateams. Rankade högst i Europa. Är du horde? Jo, jag är horde :) Heter du Pineapple ingame? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Nej, Aconic, fast nu spelar jag på min rogue som heter Licali. Vad heter du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 http://video.google.com/videosearch?q=summ...mp;sitesearch=# Summy & Qummy VAR dom grymmaste när jag spelade på chromaggus, nu på moonglade är det väl primalhunter + xaver, vet inte riktigt t_t haha, känner summy eller qummy irl, vet inte vilken av dem han var. spelade på shattered hand i cyclone innan. Lorthar aka Hatebreedêr är ganska ökänd där. brukar spöa skiten ur de flesta. cableguy o shader migrade har jag för mig, de hade nice arenarating. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P dåligt namn på en mage... borde varit warlock.. jo om man tänker på Dot men jag tror han syftar på "punkt" altså .com Redigerat 23 Juli 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P dåligt namn på en mage... borde varit warlock.. jo om man tänker på Dot men jag tror han syftar på "punkt" altså .com Det är just därför det ska vara en warlock, ett bättre exempel är dock Feardotcom, som vissa warlocks heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 "Bästa" hade jag inte kallat honom, men min server är hemsökt av.. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...d&n=Spylord Om man ser honom komma emot en (vilket nog alla har varit med om, eftersom han attackerar allt och alla non-stop.) kan man förvänta sig att få 2 rogues på sig samtidigt, eller att han har 1-2 healers med sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Här är några riktigt bra PvP are på Bloodfeather Windhawkz Azadriel Lachiam : Senast jag snackade med han hade han full Brutal + lite imba saker till.. Redigerat 27 Juli 2008 av IroN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Nej, Aconic, fast nu spelar jag på min rogue som heter Licali. Vad heter du?Fartbebbe, Undead Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg