Hoppa till innehåll

Bästa Pvpern På Eran Server?


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :)

 

Gl hf med arena. Stormscale är bra om du vill spela mot europas mest skillade Arenateams. Rankade högst i Europa.

Är du horde?

 

Jag spelar på motsatsen. I min BattleGroup så är folk med 1550 rating rankade.

 

Zomg. Spelar på Cyclone (EU;s svåraste battlegroup), dock så dominerar Stormscale topplistorna där.

Cyclone's Arena ladder

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P

dåligt namn på en mage... borde varit warlock..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :)

Gl hf med arena. Stormscale är bra om du vill spela mot europas mest skillade Arenateams. Rankade högst i Europa.

Är du horde?

 

Jo, jag är horde :) Heter du Pineapple ingame?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://video.google.com/videosearch?q=summ...mp;sitesearch=#

 

Summy & Qummy VAR dom grymmaste när jag spelade på chromaggus, nu på moonglade är det väl primalhunter + xaver, vet inte riktigt t_t

haha, känner summy eller qummy irl, vet inte vilken av dem han var.

 

spelade på shattered hand i cyclone innan. Lorthar aka Hatebreedêr är ganska ökänd där. brukar spöa skiten ur de flesta. cableguy o shader migrade har jag för mig, de hade nice arenarating.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P

dåligt namn på en mage... borde varit warlock..

 

jo om man tänker på Dot men jag tror han syftar på "punkt" altså .com Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P

 

dåligt namn på en mage... borde varit warlock..

 

jo om man tänker på Dot men jag tror han syftar på "punkt" altså .com

 

Det är just därför det ska vara en warlock, ett bättre exempel är dock Feardotcom, som vissa warlocks heter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Bästa" hade jag inte kallat honom, men min server är hemsökt av..

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...d&n=Spylord

 

Om man ser honom komma emot en (vilket nog alla har varit med om, eftersom han attackerar allt och alla non-stop.) kan man förvänta sig att få 2 rogues på sig samtidigt, eller att han har 1-2 healers med sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...