DiRtY Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Vad jag har läst här inne är det bara fanboys och Garone. Vem orkar bråka om vilken kontroll som är bäst? Och komma med dåliga argument som att "den väger för mycket", "Den är för liten", "Den är för ful"? Herre gud? I alla fall så gillar jag mer 360 och Game cube kontrollerna mest. Dom sitter bäst på handen. Om jag är en Fanboy är du lika mycket en. Jag har inte skrivit nåt annat än att jag tycker att xbox/xbox360 kontrollerna känns tjocka/klumpiga och för det är man verkligen ingen fanboy. Nu har du skrivit vilka kontroller du tycker är bäst och enligt din åsikt att dömma fanboys är du en Fanboy. Underwar: Av alla moderna konsoller har jag testat Xbox360 kontrollerna minst och vid tiden vänjer man sig. När jag spelade GameCube förut så tyckte jag kontrollen var utmärkt och när jag fick ett PS3 kändes det lite konstigt först men jag vänjde mig med tiden. Det enda som kan kännas konstigt på PS3 är FirstPerson-Shooter spel men man vänjer sig med tiden. Men just nu anser jag Xbox360 kontrollen tjock för att jag inte använt en många gånger. ok, men av de konsolerna så var det ps1 som jag spelade först och gillade inte kontrollen från första början. fast jag fortsatte spela (fattar inte vrf) men efter ett tag så kom det första xbox och en kompis köpte det och jag fick testa, 2 dagar senare ahde jag ett eget xbox och ångrar inget kontorllen var en ån skillnad, MAN KUNDE SPELA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Menar du att Xbox kontrollen är skön?! Den är stor, ful och obekväm. Redigerat 27 Juli 2008 av ThaNooB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vad jag har läst här inne är det bara fanboys och Garone. Vem orkar bråka om vilken kontroll som är bäst? Och komma med dåliga argument som att "den väger för mycket", "Den är för liten", "Den är för ful"? Herre gud? I alla fall så gillar jag mer 360 och Game cube kontrollerna mest. Dom sitter bäst på handen. Om jag är en Fanboy är du lika mycket en. Jag har inte skrivit nåt annat än att jag tycker att xbox/xbox360 kontrollerna känns tjocka/klumpiga och för det är man verkligen ingen fanboy. Nu har du skrivit vilka kontroller du tycker är bäst och enligt din åsikt att dömma fanboys är du en Fanboy. Det jag syftade mest på var InTech och den där andra killen. Dessutom läste jag inte alla inlägg och inte några av dina inlägg. @ThaNooB: Du hade två av dom dåligaste argumenten där. "Den är stor, ful"... Den har sin storlek så att den ska sitta fint på handen. Och vem bryr sig om den är ful? Och vad är det som är fult med den? Jag tycker den är fin, jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vad jag har läst här inne är det bara fanboys och Garone. Vem orkar bråka om vilken kontroll som är bäst? Och komma med dåliga argument som att "den väger för mycket", "Den är för liten", "Den är för ful"? Herre gud? I alla fall så gillar jag mer 360 och Game cube kontrollerna mest. Dom sitter bäst på handen. Om jag är en Fanboy är du lika mycket en. Jag har inte skrivit nåt annat än att jag tycker att xbox/xbox360 kontrollerna känns tjocka/klumpiga och för det är man verkligen ingen fanboy. Nu har du skrivit vilka kontroller du tycker är bäst och enligt din åsikt att dömma fanboys är du en Fanboy. Det jag syftade mest på var InTech och den där andra killen. Dessutom läste jag inte alla inlägg och inte några av dina inlägg. @ThaNooB: Du hade två av dom dåligaste argumenten där. "Den är stor, ful"... Den har sin storlek så att den ska sitta fint på handen. Och vem bryr sig om den är ful? Och vad är det som är fult med den? Jag tycker den är fin, jag. Behöver jag säga mer än PRECIS, ni är bara avundsjuka för att ps kontrollen suger och xbox kontrollen äger. Och om ni säger att den e ful och stor osv så har ni inte provat microsoft originalet utan nån j*vla cp kopia håller med de e stor och kass kvalite men vi syftar på microsoft originalet som äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 RHCP: Ska du inte säg att Xbox 360 kontrollen är för liten då? Om Xbox kontrollen passar i din hand så är väl 360 kontrollen alldeles för liten eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vad jag har läst här inne är det bara fanboys och Garone. Vem orkar bråka om vilken kontroll som är bäst? Och komma med dåliga argument som att "den väger för mycket", "Den är för liten", "Den är för ful"? Herre gud? I alla fall så gillar jag mer 360 och Game cube kontrollerna mest. Dom sitter bäst på handen. Om jag är en Fanboy är du lika mycket en. Jag har inte skrivit nåt annat än att jag tycker att xbox/xbox360 kontrollerna känns tjocka/klumpiga och för det är man verkligen ingen fanboy. Nu har du skrivit vilka kontroller du tycker är bäst och enligt din åsikt att dömma fanboys är du en Fanboy. Det jag syftade mest på var InTech och den där andra killen. Dessutom läste jag inte alla inlägg och inte några av dina inlägg. @ThaNooB: Du hade två av dom dåligaste argumenten där. "Den är stor, ful"... Den har sin storlek så att den ska sitta fint på handen. Och vem bryr sig om den är ful? Och vad är det som är fult med den? Jag tycker den är fin, jag. Behöver jag säga mer än PRECIS, ni är bara avundsjuka för att ps kontrollen suger och xbox kontrollen äger. Och om ni säger att den e ful och stor osv så har ni inte provat microsoft originalet utan nån j*vla cp kopia håller med de e stor och kass kvalite men vi syftar på microsoft originalet som äger!! Det kan ju lika gärna vara tvärtom. Men jag förstår inte, detta är "varför köpte du ett ps3"-tråd. inte 360 vs ps3.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vad jag har läst här inne är det bara fanboys och Garone. Vem orkar bråka om vilken kontroll som är bäst? Och komma med dåliga argument som att "den väger för mycket", "Den är för liten", "Den är för ful"? Herre gud? I alla fall så gillar jag mer 360 och Game cube kontrollerna mest. Dom sitter bäst på handen. Om jag är en Fanboy är du lika mycket en. Jag har inte skrivit nåt annat än att jag tycker att xbox/xbox360 kontrollerna känns tjocka/klumpiga och för det är man verkligen ingen fanboy. Nu har du skrivit vilka kontroller du tycker är bäst och enligt din åsikt att dömma fanboys är du en Fanboy. Det jag syftade mest på var InTech och den där andra killen. Dessutom läste jag inte alla inlägg och inte några av dina inlägg. @ThaNooB: Du hade två av dom dåligaste argumenten där. "Den är stor, ful"... Den har sin storlek så att den ska sitta fint på handen. Och vem bryr sig om den är ful? Och vad är det som är fult med den? Jag tycker den är fin, jag. Behöver jag säga mer än PRECIS, ni är bara avundsjuka för att ps kontrollen suger och xbox kontrollen äger. Och om ni säger att den e ful och stor osv så har ni inte provat microsoft originalet utan nån j*vla cp kopia håller med de e stor och kass kvalite men vi syftar på microsoft originalet som äger!! Det kan ju lika gärna vara tvärtom. Men jag förstår inte, detta är "varför köpte du ett ps3"-tråd. inte 360 vs ps3.. Nej jag har inte kommit med nå dåliga argument? RHCP: Ska du inte säg att Xbox 360 kontrollen är för liten då? Om Xbox kontrollen passar i din hand så är väl 360 kontrollen alldeles för liten eller?Nej jag tycker dom är ungefär lika stora. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Okej. Äh, pallar inte bråka mer nu. Piece 4 me. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 ok nu är alal överens och om ni inte är det så kan ni ta och skita ner er. PS3 ÄR BÄTRE ÄN XOBX 360 MEN MAN SKA KÖPA XBOX 360 O DAGSLÄGET FÖR DEN HAR BÄTRE KONTROLL OCH MÅNGA MER OCH BÄTRE SPEL PUNKT SLUT!!!!! nån modd får gärna låsa denna tråd nu när vi e överens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Tråd låst då den har spårat ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg