Simple Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;(Han dog i aids har jag för mig. Jajamen... som det kan gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Green Day (Homecoming, Good Riddance, When I come around, m.m...) ACDC (It's a long way to the top, You shook me all night long, TNT) Flyleaf (I can feel you all around me, Sorrow, Perfect) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;( Han dog i aids har jag för mig. Jajamen... som det kan gå. Undra hur han kunde fåt aids :lol: Nejda, skämtar bara. Jaja; Led Zepplin-Stairway to heaven. Creedence clearwater revival-Fortunate son. Foreigner ;) lmao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Lamb of god - Laid to rest, Redneck, Now you got something to die for. Slipknot - Surfacing, Eyeless, Only one, People SHit. Cannibal Corpse - I Will Kill You, Fucked with a knife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Sonata Arctica - Full Moon, San Sebastian, Victorias Secret, Tallulah Nightwish - Over The Hills And Far Away, Nemo, She Is My Sin Within Temptation - Stand My Ground, Memories, Our Farewell Detta är bara ett urval av deras många bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;( Han dog i aids har jag för mig. Jajamen... som det kan gå. Undra hur han kunde fåt aids :lol: Nejda, skämtar bara. Så här dog han :(Queen kom att bli ett av världens mest kända rockband och upplöstes inte förrän 1991 när Mercury dog av lunginflammation i samband med en aidsinfektion (han hade varit hivpositiv sedan 1986–1987). Dessförinnan hade gruppen bland annat genomfört ett bejublat framträdande på Live Aid-galan 1985 med bl.a. låtarna 'Bohemian Rhapsody' och 'Radio-ga-ga'. Trots sin sjukdom gjorde han musik och spelade in musikvideor in i det sista. Till exempel vid inspelningen av Queens sista video, These Are the Days of Our Lives (1991), var han svårt sjuk och halvt blind och förmådde endast spela in sekundkorta sekvenser i taget. Freddie tyckte att de övriga medlemmarna i bandet skulle fortsätta spela även efter hans död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Sonata Arctica - Full Moon, San Sebastian, Victorias Secret, Tallulah Nightwish - Over The Hills And Far Away, Nemo, She Is My Sin Within Temptation - Stand My Ground, Memories, Our Farewell Detta är bara ett urval av deras många bra låtar. Riktigt kul att se dig här Kazen! :) In Flames - Crawl Through Knives, Trigger, Touch of Red All That Remains - Not Alone, This Calling Hopes Die Last - Call Me Sick Boy, I Belong to The Skies Bubblare; Alesana, Silverstein, As I Lay Dying, Sabaton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 1.Metallica 2.Bruce Springsteen 3.Status Quo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) 1.Metallica 2.Bruce Springsteen 3.Status Quo Bruce springsteen. :D Inte den första jag tänker på när rock/metal nämns.Har du varit på ullevi eller? ;) Redigerat 20 Juli 2008 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Metallica - One, Nothing Else Matters, The Unforgiven, Astronomy. Guns N Roses - Civil War, Paradise City, Nighttrain, osv. Queen - Somebody To Love, Under Pressure (stavning), Bohemian Rhapsody. 4:an skulle bli Bon Jovi, Med låtarna Have a nice day, summertime, Its my life och You Give love a bad name! Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;( Off Top. - Uhm, jag tror att "Under Pressure" gjordes och utfördes av David Bowie och Queen, inte bara Queen. On Top. - 1. Led Zeppelin - Stairway To Heaven, In My Time Of Dying, The Ocean, Black Dog, Kashmir, Going To California, etc, etc. 2. Pink Floyd - Comfotably Numb, High Hopes, Shine On You Crazy Diamond, etc. 3. - Lyssnar bara på de två Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Metallica - One, Nothing Else Matters, The Unforgiven, Astronomy. Guns N Roses - Civil War, Paradise City, Nighttrain, osv. Queen - Somebody To Love, Under Pressure (stavning), Bohemian Rhapsody. 4:an skulle bli Bon Jovi, Med låtarna Have a nice day, summertime, Its my life och You Give love a bad name! Roligt att du gillar Queen Rapto! RIP FREDDIE! ;( Off Top. - Uhm, jag tror att "Under Pressure" gjordes och utfördes av David Bowie och Queen, inte bara Queen. On Top. - 1. Led Zeppelin - Stairway To Heaven, In My Time Of Dying, The Ocean, Black Dog, Kashmir, Going To California, etc, etc. 2. Pink Floyd - Comfotably Numb, High Hopes, Shine On You Crazy Diamond, etc. 3. - Lyssnar bara på de två Troligen så finns det versioner, där bara Queen spelar? Och får inte jag tycka som jag vill? Nej, alla ska tycka som du, lyssna på samma musik som du. Låt mej säga vad jag vill, mkey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 1.Metallica 2.Bruce Springsteen 3.Status Quo Bruce springsteen. :D Inte den första jag tänker på när rock/metal nämns.Har du varit på ullevi eller? ;) Ja! Jag var på ullevi den 4 juli i år . Han är en legend :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.