Hurricane Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 John Bonham är den absolut bästa trummisen enligt mig. Det här är från "Live At The Royal Albert Hall 1970" , trum solot är mycket längre än 2:36 minuter men.. Fortfarande jäkligt nice att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Thomas Haake i Meshuggah. Att den jäveln har taktkänsla kan man lugnt påstå. Brandon Saller i Atreyu, som också sjunger 'clean vocals'. Jon Rice i Job For A Cowboy, mest för att han är snabb som få egentligen ^^ Och sist men inte minst Jordan Mancino i As I Lay Dying, en mästerlig trummis som är "lagom" snabb i fötterna helt enkelt. oh erkänner att ja glömde haake =) men morgan har ju också spelat med dom så jag är inte helt tomhänt i mitt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Thomas Haake i Meshuggah. Att den jäveln har taktkänsla kan man lugnt påstå. Brandon Saller i Atreyu, som också sjunger 'clean vocals'. Jon Rice i Job For A Cowboy, mest för att han är snabb som få egentligen ^^ Och sist men inte minst Jordan Mancino i As I Lay Dying, en mästerlig trummis som är "lagom" snabb i fötterna helt enkelt. oh erkänner att ja glömde haake =) men morgan har ju också spelat med dom så jag är inte helt tomhänt i mitt svar. Tyckte väl jag kände igen det dära Morgan-namnet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Lars Ulrich :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 lars urich eller vad han heter är inte så bra, han saknar takt. men här är min top 3 trummisen i Pantera Trummisen i mötely crue trummisen i Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 lars urich eller vad han heter är inte så bra, han saknar takt. men här är min top 3 trummisen i Pantera Trummisen i mötely crue trummisen i Metallica Om jag inte har fel så är Lars Ulirch trummisen i Metallica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 lars urich eller vad han heter är inte så bra, han saknar takt. men här är min top 3 trummisen i Pantera Trummisen i mötely crue trummisen i Metallica Om jag inte har fel så är Lars Ulirch trummisen i Metallica? Lars Ulrich ÄR trummis i Metallica, så inlägget över failar ju ganska hårt. OnT: Finns många bra, Martin Lopez (ex. Opeth) är lite av en personlig favorit Här finns ett litet klipp: http://youtube.com/watch?v=dJt_4Gafq6g Han är så lugn när han spelar =) Sen även Nicko mcbrain i Maiden är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Chad Smith - Vet inte riktigt varför, men hans stil tilltalar mig på något sätt Keith Moon - Jäklar vilken energi han hade, och det lät också mycket bra Stewart Copeland - Också mycket energi, och precison som fasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 The Berzerker har ingen trummis... De använder datorizerade trummor. Dock så lånade de en trummis till de två första albumen och lånar fortfarande trummis till live shower. Då är det väl mest de första 2 albumen jag har hört. Men det låter onödigt att låna en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 The Berzerker har ingen trummis... De använder datorizerade trummor. Dock så lånade de en trummis till de två första albumen och lånar fortfarande trummis till live shower. Då är det väl mest de första 2 albumen jag har hört. Men det låter onödigt att låna en. Nej, låtarna du har linkat är från albumet Animosity där de använder sig av drummaskin. Och varför är det onödigt att låna trummis? Tycker du att de borde ta med en dator upp på scen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 lars urich eller vad han heter är inte så bra, han saknar takt. men här är min top 3 trummisen i Pantera Trummisen i mötely crue trummisen i Metallica Om jag inte har fel så är Lars Ulirch trummisen i Metallica? Lars Ulrich ÄR trummis i Metallica, så inlägget över failar ju ganska hårt. OnT: Finns många bra, Martin Lopez (ex. Opeth) är lite av en personlig favorit Här finns ett litet klipp: http://youtube.com/watch?v=dJt_4Gafq6g Han är så lugn när han spelar =) Sen även Nicko mcbrain i Maiden är bra. vadå jag sa bara att han inte är så jätte bra utan det finns bättre men jag gillar han så han blev på 3e plats---... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 The Berzerker har ingen trummis... De använder datorizerade trummor. Dock så lånade de en trummis till de två första albumen och lånar fortfarande trummis till live shower. Då är det väl mest de första 2 albumen jag har hört. Men det låter onödigt att låna en. Nej, låtarna du har linkat är från albumet Animosity där de använder sig av drummaskin. Och varför är det onödigt att låna trummis? Tycker du att de borde ta med en dator upp på scen, eller? På andra skivan Dissimulate så hade dem ju en riktig trummis. Jag har The Berzerker's livedvd och då när trummisen ska spela låtar från första albumet där dem använde trummaskin så spelar han f*n snabbare än trummaskinen på albumet. Han är sjukt snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.